Waar te halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KimSerh

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2005
ik zal vast weer op de verkeerde plek me vraag zetten, vergeef me dat dan maar weer.. ;)

Ik heb een vraag..
Ik heb nu dus ook een dvdbrander en een cdbrander, nu is mijn vraag waar kan ik het beste lege cd's/dvd's kopen?

greetzz:)

Ligt eraan waar je woont ;)

Ik woon zelf erg dicht bji de grens en haal ze altijd in Belgie. Scheelt best wel wat met NL.

Je kunt ze ook online bestellen maar hou er rekening mee dat je (als je online in het buitenland besteld) zelf nog moet zorgen voor de afdracht van de thuiskopieheffing, anders kun je in de problemen komen.

ik woon in almere... ik weet echt helemaal geen winkels ofzo waar ik zou kunnen kijken.. heb je iedeeen?

Geplaatst door buick
Ligt eraan waar je woont ;)

Ik woon zelf erg dicht bji de grens en haal ze altijd in Belgie. Scheelt best wel wat met NL.

Waar doe je dat dan? want sinds de heffing er in België ook is bijgekomen ( juni vorig jaar geloof ik ) is het niet echt rendabel meer ze in België te kopen.

Geplaatst door mumzel

Waar doe je dat dan? want sinds de heffing er in België ook is bijgekomen ( juni vorig jaar geloof ik ) is het niet echt rendabel meer ze in België te kopen.

Ik betaal gemiddeld 30 Euro voor 100 Platinum dvd+r 8 speed, dus best te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan