Waar te koop; Nvidia Geforce GT330

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nside

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2010
Berichten
36
Al een tijdje ben ik op zoek naar de videokaart van Nvidia, type GT330.
Tot nu ben ik geen enkele (online)shop tegengekomen die hem verkoopt.
Weten jullie misschien waar hij wel te koop is, of hij uberhaupt wel te koop is?
Want ik begin het idee te krijgen dat deze videokaart gewoon (nog) niet los verkrijgbaar is.
Maar ik ben er niet zeker van.
 
Ik zou zelf dan voor een kaart uit de GTX serie gaan (250, 260, 275 of nog hoger) .. GT330 is zoals ik begrepen heb een uitgerangeerd product :)
 
De graphics van de GTX zien er ook goed uit inderdaad.
De prijs van een GTX260 is rond de 200 euro.
Ik vraag me alleen af of het de moeite waard is met een processor van 1.83, draaiend op windows XP?

En hoe weet je welke videokaarten je computer aankan of is er geen bepaald 'limiet'?
 
Laatst bewerkt:
Is die 1.83 een Dual (AMD X2, Core 2 Duo) of een Single Core (P4, AMD Sempron, Durion)?

En voor de videokaarten moet je alleen maar het wattage van je voeding weten + of je een PCI-E slot hebt.
 
Deze kaart is ook niet los te koop.Deze is alleen voor de oem bouwers.
 
Het is inderdaad bij de nieuwere kaarten van Nvidia nog wel eens zo dat onder de '250' modellen lastig verkrijgbaar zijn.
Daarom raad ik je aan om als je iets vergelijkbaars zoekt eens te kijken naar de ATI Radeon 4670 / 5470 :thumb:

Want ik neem aan dat je niet voor niets naar de 330 zocht, kennelijk is je budget niet zo groot ;)

trouwens, frankwannet, is er ergens een site waar je goed kan zien welke kaarten vrij verkoopbaar zijn en welke alleen voor pc fabrikanten zijn? Want puur op de sites van Nvidia en ATI wordt je er geen moer wijzer van, daar staan er maar een paar op!
 
@mpc007
Nou ja, ik wil een spel helemaal vloeiend krijgen en daar helpt Nvidia goed bij, zeker die GT330.
Maar als die niet los te koop is houdt het op.
Radeon heeft er inderdaad ook goeie tussen zitten.
Bedankt voor de tip.

@Paranoid
Volgens mij was het een Core 2 Duo (Pentium ook nog?).
Als ik die computer aandoe zal ik kijken wat het precies is.

Nou, daar begint het al; die kaarten vragen meer Watt dan ik dacht.
Is het mogelijk om een nieuwe voeding te kopen?
 
Tuurlijk is dat mogelijk, voor een HD4670 (Raad ik aan, heb hem zelf ook. CoD MW2 op high) is een Be Quiet! 350 watt al ruim voldoende hoor.
 
Oke, bedankt.
Ik was aan het zoeken hoeveel watt de HD4670 vraagt maar ik zie het niet.
Weet jij hoeveel watt die kaart nodig heeft?

Ik heb gekeken naar watvoor slot ik heb.
Sowieso heb ik een AGP slot (staat ook op m'n moederbord) maar daarnaast ligt ook een witte balk maar ik weet nou niet zeker of dat nou een PCI slot is of iets anders.
Daar omheen staat nl. geen tekst van wat het is.
 
Ja, ik wist al dat er daarvan een kaart was voor AGP.
Maar de voeding moet ook genoeg zijn.
Weet je misschien of er in je computer instellingen staat watvoor slots je hebt?
Zo ja, waar?
 
De voeding kun je zien als je de kast opent dat grote grijze vierkante doosding. Met PCwizard kun je je slots zien.
 
De voeding had ik inderdaad al bekeken.
Ik zal PcWizard eens proberen.
 
PcWizard geeft aan dat ik alleen een gewone PCI heb, geen PCI-express.
Dan houdt de rest ook al op om de boel te vervangen.
Het enige wat ik nog kan doen is een nieuwe voeding kopen voor de HD4670, die op AGP past.
Maar misschien kan ik net zo goed een nieuwe laptop kopen met Nvidia Geforce GT330.

Thanks for helping.
 
trouwens, frankwannet, is er ergens een site waar je goed kan zien welke kaarten vrij verkoopbaar zijn en welke alleen voor pc fabrikanten zijn? Want puur op de sites van Nvidia en ATI wordt je er geen moer wijzer van, daar staan er maar een paar op!

Deze info had ik van Hardware-info.Toen de ts met de 330 kwam als vraag begon het mij al te dagen dat het een oem kaart was.
ff aan het zoeken geweest.Haal wel eens vaker info van die site.

Naast de komst van Fermi/GF100 videokaarten, zal nVidia drie 'nieuwe' mid-range videokaarten uitbrengen in de GeForce 300 serie. De GeForce GT320, GT330 en GT340 zijn afgeleiden van de GT215 chip die we ook al kennen van de GeForce GT240, die nVidia eind 2009 uitbracht. Deze DirectX 10.1 kaarten zullen slechts beschikbaar zijn voor OEM-bouwers.

Bron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan