Waar te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royke007

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2010
Hallo

Ik heb hier een hp mini laptop met een defect LED beeldscherm.Ik heb de laptop ter reparatie aangeboden en dat zou mij dan 388 euro kosten om hem te laten repareren.Nu vind ik dat er veel omdat de laptop zelf maar 269 euro heeft gekost.Maar aangezien ik niet weet waar ik moet zoeken om een nieuw beeldscherm uit te halen vraag ik het hier.

Dus als iemand toevallig een site weet waar ik evt een nieuw beeldscherm kan kopen zou ik dat erg op prijs stellen.

Ja ik heb al op de site van HP zelf gekeken maar man daar niks vinden.

Grtz Roy

oke thnx

Ja ebay en marktplaats heb ik al gekeken maar daar waren alleen de adapters en accu's te krijgen

Grtz

De prijs is niet gek en of duur het item is gewoon duur. Dit betekend idd een nieuwe laptop.

Geen garantie meer? (aangezien led beeldschermen volgensmij niet héél oud zijn)

nee deze schade viel volgens de fabrikant niet onder de garantie helaas en de reparatie zou dan ook 388 euro zijn terwijl de laptop zelf maar 269 euro heeft gekost.

Nou ik denk dat ik maar wacht en kijk wat de verzekering te zeggen heeft

Toch iedereen bedankt

Grtz

hoe komt het dat het niet onder de garantie valt?
wat heb je met de laptop gedaan?

nou ik denk dat er een van de honden op de laptop is gesprongen omdat ik nu dus scheuren in het beeldscherm heb zitten en dat valt niet onder de garantie.Maar ik heb hem op gegeven aan de verzekering en de complete laptop vergoed gekregen op het moment dus kan gewoon een nieuwe halen nu

Grtz en thnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan