Waar vind ik AppData\Roaming\

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik wil Thunderbird volledig verwijderen om dan, met een volledig schone lei, opnieuw te installeren. Blijkbaar moet ik niet alleen het programma, maar ook ook via C:gebruikers > mijn naam > AppData Roaming > . . . . . Thunderbird verwijderen. Groot probleem echter: Ik geraak niet zover. Ik kan "mijn naam" niet invullen want ik krijg C: gebruikers > beheerder > en dan verschijnt een lijst met allerhande mappen zoals 3D-objecten, Afbeeldingen, Bureaublad, . . . . .
Vraag: hoe kom ik in Windows 10 aan AppData\Roaming\ . . . . . Alvast dank voor het helpen.
 
Staat in je account map die ook onder users staat, staat alle mapopties zo dat je alles kunt zien?
 
Tik in de adresbalk van de Verkenner het volgende in: %appdata%
En druk dan op de Enter toets.
Dan moet je wel aangemeld zijn als de betreffende gebruiker.
 
Laatst bewerkt:
Dank aan beiden voor de tips. Aan Lange Pier moet ik wel zeggen dat ik de map 'accounts' onder de map 'gebruikers' niet gevonden heb. Maar gelukkig: de tip van Edmoor heeft me geholpen. Nogmaals bedankt.
 
Er bestaat geen map "accounts", dat schrijft/bedoelt LP ook niet. Het is de map c:\Gebruikers\Accountnaam\ dat laatste is dan jouw accountnaam/Username.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan