Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C:\Program Files\Windows Live\Shared
C:\Program Files\Windows Live\Mail
C:\Windows\

Ik kan bijna niet wachten totdat ik kan lezen dat je dit probleem fijn opgelost hebt... You made my day perfect... :thumb:Dan ben ik een super expert..
Dat (vet gemaakte) is vaak een probleem...(zit zelf ook liever achter een systeem, je kunt zoveel meer en sneller, ook bijv met een server overnemen op afstand.. als een schijf niet echt lekker loopt.. dan hoor je dat niet en kan toch tot bepaalde storingen leiden; heb nu ook een schijf die af en toe tikt, de health check onder Debian zegt dat ie ok is ... dat tikken had ik op afstand nooit gehoord...)@Lange Pier: Ach, hij heeft in ieder geval Conduit search en MySearchDial adware/browser hijacker verwijderd. En hij heeft hetzelfde probleem als iedereen die via een forum hulp verleent: Je staat niet fysiek bij de computer/laptop waar het over gaat.....Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.