Waar vind je het MAC-Adres van de Onboard LAN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is alleen een tip om even verder te zoeken en het feit aan te geven dat je een MAC adres er blijkbaar in kunt flashen..
Als ik dat van jouw moederbord had gevonden... dan had ik DAT natuurlijk er neer gezet, ik neem aan dat je dfat zelf ook wel snapt...
Je kunt met deze tip verder Googelen, want daar heb ik dus een begin meegemaakt... of je stuurt de Biostar helpdesk een mail... met het probleem en of zij een oplossing hebben..
Zulke helpdesk zijn eigenlijk de eerste optie boven dit forum... want daar zouden ze het moeten weten en je hebt recht op support...
Sommige merken hebben een eigen forum. Heb je daar al naar gezocht.. ?
Kortom.. je kunt meer doen dan je denkt zonder dat het meteen moeilijk wordt.. je verwacht toch niet dat wij een mail naar Biostar gaan sturen? ;)

Ik heb vorige week Woensdag al een mail naar Biostar gestuurd. Maar nag niets vernomen. Ik heb wel een oude Awdflash.exe gevonden, nog op een floppydisk, zou je die durven gebruiken ???
Mvg
Jan Filarski

Ik zou wachten op antwoord.
Heb je ze van die optie om het mac adres erin te flashen toen al gemaild?

PS: is er nog een nieuwer bios dan de er nu in zit voor dit moederbord?
Kleine kans dat bij een normale flash update het probleem ook opgelost wordt...
Zoals altijd: flashen is voor eigen risico... je moet niks van ons...

Ja, toen al. Maar het kan nog wel een paar dagen of weken duren voor ik antwoord krijg, vermoed ik
Mvg
Jan Filarski

Nee, er is geen nieuwere Bios- update. Het moederbord is natuurlijk voor hun helemaal niet meer interessant.
Maar ik wacht het wel af.
Mvg
Jan Filarski

Ik zou wachten op antwoord.
Heb je ze van die optie om het mac adres erin te flashen toen al gemaild?

PS: is er nog een nieuwer bios dan de er nu in zit voor dit moederbord?
Kleine kans dat bij een normale flash update het probleem ook opgelost wordt...
Zoals altijd: flashen is voor eigen risico... je moet niks van ons...

Nee, ik heb al een Update Flash gedaan. Die heeft geen verbeteringen gebracht in hetgeen ik zoek.
MVG
Jan Filarski

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan