Waar zijn mijn handtekeningen gebleven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammadenise

Verenigingslid
Lid geworden
5 nov 2006
Berichten
124
Beste Allemaal,

In Outlook 365 heb ik twee accounts. Van de een op de andere dag (lees: upgrade van Office vermoedelijk) zie ik nog wel de handtekeningen in het lint onder Handtekeningen en kan ze kiezen, maar als ik een handtekening wil aanpassen via het Handtekeningen-menu zijn de handtekeningen verdwenen. Het gaat hier om een IMAP/SMTP account en mijn collega heeft hetzelfde probleem.

Weten jullie hoe ik weer toegang kan krijgen tot mijn handtekeningen, zodat ik ze ook weer kan aanpassen?

Alvast dank voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,
Denise Witjas
 
Je bedoelt: ze zíjn er nog wel, en je kunt ze gebruiken, maar je ziet ze niet meer in het menu <Handtekeningen>? Heb je al in de map %appdata%\Microsoft\Signatures\ gekeken of ze er nog wel staan?
 
Hi OctaFish,

Ik zie de Handtekeningen wel in het lint van Outlook, maar zodra ik een handtekening wil aanpassen via het Handtekeningen-menu zijn de handtekeningen verdwenen. Ze staan allemaal nog in Signatures.

Met vriendelijke groet,
Denise
 
Denk het niet, als ik de antwoorden van TS lees :).
 
Dank voor je antwoorden, Manamana. Maar daar kan ik helaas niets mee, want ik héb al handtekeningen, ze zijn alleen niet meer zichtbaar en daar hoop ik via dit forum een antwoord op te vinden.

Met vriendelijke groet,
Denise Witjas
 
Hoi Manamana,

Ik vind het heel attent van je dat je mij steeds antwoorden geeft, maar ik heb er helaas niets aan.
Om handtekeningen aan te kunnen passen, moet ik ze wel eerst kunnen vinden en dat is nu juist het probleem.

Met vriendelijke groeten,
Denise
 
Bij mij gaat het wel.
Het werkt vermoedelijk bij 99,9999% van de mensheid, dat is nu net het probleem. Wat doe je, als je ze niet meer ziet? En dáár gaat nou eenmaal de vraag over.

Andere aanpak: heb je al geprobeerd om een nieuwe handtekening te maken, en die dan vervolgens op te zoeken met de verkenner? Het lijkt er op dat het pad naar je handtekeningen niet klopt, dus als je een nieuwe handtekening opslaat met een vindbare naam, en je weet daarna waar die staat, dan zou je je eigen handtekeningen daar naartoe kunnen kopiëren.
 
Beste allemaal,

Via het Microsoft forum heb ik de oplossing ontvangen door de roaming signature feature uit te schakelen. Dit heb ik gedaan:

for regaining access to your signatures in Outlook 365 you can try to disable the Outlook roaming signatures feature. Here are the steps:
Close Outlook. Open the Registry Editor. Press Windows + R to open the Run dialog box. Type regedit and press Enter. Navigate to the following key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Options\General\. Create a new DWORD value named DisableRoamingSignatures. Right-click on the General key and select New > DWORD Value. Name the new value DisableRoamingSignatures and press Enter. Set the value to 1. Double-click on the DisableRoamingSignatures value and enter 1 in the Value data field. Click OK. Close the Registry Editor. Restart Outlook.
Once you have disabled the Outlook roaming signatures feature, your signatures should be available in the Signature menu.
 
Bij mij speelde dit probleem ook. De oplossing van Mammadenise werkte niet, omdat de registry key anders (bij mij?) anders is, niet Options/General maar Setup, dus als volgt:

Navigate to the following key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Setup\. Create a new DWORD value named DisableRoamingSignatures. Right-click on the General key and select New > DWORD Value. Name the new value DisableRoamingSignatures and press Enter. Set the value to 1. Double-click on the DisableRoamingSignatures value and enter 1 in the Value data field. Click OK. Close the Registry Editor. Restart Outlook. Once you have disabled the Outlook roaming signatures feature, your signatures should be available in the Signature menu.

Bron: https://legacy.support.exclaimer.co...-Microsoft-Outlook-Roaming-Signatures-feature
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan