Waar zijn mijn letters ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannekemolenaar

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
137
:rolleyes: Als ik een stukje typ op mijn laptop (in welk programma dan ook) worden de letters ineens 15 regels lager of hoger neergezet. Vaak ook nog in een ander lettertype.

Wat een raar probleem he. Het komt vaak voor als ik mijn linkerhand deels laat rusten onder de toetsen.

Heeft iemand een idee hoe dat komt en hoe het kan verholpen worden? :confused:

Ik hou jullie in de gaten.
Groet van Janneke
 
Hoi,

Dat gebeurt nogal eens als je je touchpad 'aan' hebt staan.
Je raakt dan met de 'muis van je duim' het touchpad aan.
Ik zet zelf als ik veel moet (tienvinger-) typen het touchpad even uit en gebruik een externe muis.
 
even .... ??

Hoi

:shocked: :shocked: :shocked: het touchpad even uitzetten ????
Ik ben al ruim een uur aan het zoeken. Ik heb een Dell Inspiron 1525.
Nergens een touchpad te vinden. Ook op zoek geweest naar een driver maar die heeft de firma Dell niet voor Windows 7 op de site staan. :evil:

Indien je een tip hebt .... GRAAG !!!

Groet,
 
Touchpad .... dat is dat 'ding' waarmee je de muis bedient met je vinger.
Ehh. Kijk toch de gebruiksaanwijzing van je laptop nog maar eens na .....
Daar staat ook ergens in, hoe je die touchpad kan uitschakelen.
 
Dat was even een misverstand, want ik weet wat het touchpad is en waar het zit. Maar waar ik de besturing ervan kan vinden weet ik niet. Ik ben er gisteren twee uur mee bezig geweest. Maar als ik een goede bui krijg zal ik de helpdesk van Dell gaan bellen, want een gebruiksaanwijzing krijg je tegenwoordig niet meer.

Dank voor je hulp tot zover.
Groet van Janneke
 
Hoi,

Als je en externe muis aansluit (minder RSI :p) heb je meestel de keus om je touchpad al of niet uit te schakelen.
Op veel laptops is daar een toetscombinatie Fn - [Functietoets] voor, waarop het symbool van een muis staat.
Andere hebben een écht knopje (zoals bij mijn HP-laptop)
Ik heb in de Engelse handleiding inderdaad niets kunnen vinden.
Bij de laptop is een cd meegeleverd, waarop in PDF-formaat de verschillende documenten staan, zo ook de handleiding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan