waar zijn opslagmappen gebleven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Ben plotsklaps mijn Opslagmappen kwijt.
Ben daar natuurlijk helemaal niet blij mee.
Waar kan ik zoeken?

Ik heb het over e-mails.
Eigenlijk een klein drama nu.

Bij voorbaat dank voor tips en hulp!

Ja, je zult toch echt een stuk duidelijker moeten zijn...

- welk e-mail programma?
- welke mappen ben je kwijt? Inbox, verzonden items, zelf gemaakte mappen?
- kun ze zelf reproduceren wat er mogelijk mis is gegaan. Iets met instellingen gedaan...

Mogelijk kan ik je dan verder helpen...

opslagmappen kwijt - het vervolg

Goedendag,

Dank voor de eerste reactie.
E-mails sloeg ik op.
Een e-mail zegt: (o.a. ) (rechtermuisknop): nar map verplaatsen
Vervolgens zoek je de opslagmap waarin je de betreffende mail wilt plaatsen
en zo'n map - daar gaat het om. Alle mappen weg nu.

Hoe kan ik zien welke a-mailprogramma ik gebruik?
Ik heb sowieso Windows Live mail, maar volgens loopt er veel door elkaar.

Je zegt iets tegenstrijdigs..
"Hoe kan ik zien welke a-mailprogramma ik gebruik?" en "Ik heb sowieso Windows Live mail".

Je kunt overigens op verschillende plaatsen zien welk programma je gebruikt: opstartpictogram, in de balk bovenin, enz.... Wel even zelf een beetje moeite doen, zou ik zeggen.

Om je te helpen is het essentieel welk e-mail programma je gebruikt. Instellingen zijn voor elk e-mail programma weer net even anders. Ik ga er maar van even van uit dat je Windows Live Mail gebruikt. Ik werk zelf met Outlook 2010, maar ik heb WLM op een virtuele machine draaien, dus ik kan wel even voor je kijken.

Als het goed is heb je links een index staan met (meestal) de naam van de provider, maar kan ook een andere (door jou zelf gegeven) naam hebben. Als de index er niet staat, kun je deze zichtbaar maken via tab 'Beeld' en pictogram' Compacte weergave'. Onder de naam van de provider staan een aantal standaard mappen, zoals Postvak IN en Verzonden items. Ook kun je zelf extra mappen aanmaken. Normaal gesproken kun je dan de berichten er naar toe slepen of kopieren/plakken. Maar kennelijk lukt dat bij jou niet.

Ga eens aan de slag met bovenstaande en geef zo precies mogelijk aan wat er ‘niet goed gaat’.
Dan kijk ik (of iemand die meer ervaring heeft met WLM), wel verder.

Dank voor je nieuwe bericht.
Ik heb de handelingen uitgevoerd.
Aan de linkerzijde blijft het hetzelfde, d.w.z. compact of geen compacte weergave van de diverse e-mailaccounts.
De opslagmappen, die in principe daaronder zouden moeten staan, zijn helemaal weg.
Dat waren er nog al wat, want ik bewaar erg veel.

Wat wel sinds kort verschenen is (ik heb een verplichte Windows-update uitgevoerd en ben bezig geweest met AVG):
diverse voor mij vreemde maar misschien niet eerder opgevallen icoontjes onder aan de linker opsomming van alle
e-mailaccounts/mailboxes: ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wacht!

Ben er gelukkig uit!

Door jouw hulp om naar tab beeld> en andere pictogrammen te gaan, zag ik tevens aldaar "Opslagmappen".
Daar op klikkend kwamen de verloren mappen weer tevoorschijn. Poeh! Gelukkig maar!

Heel veel dank!

Groetjes,

Frank:thumb:

Graag gedaan en mooi dat weer werkt naar behoren.

George

en je hebt meteen een backup v mail gemaakt begreep ik.....:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan