waar zit de ventilator in mijn laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
I.v.m. een uitvalprobleem van mijn laptop heb ik het advies gekregen om de ventilator stofvrij te maken. Er zitten wel 5 of 6 "vakjes" achterop de laptop met schroefjes, weet iemand waar ik de ventilator kan vinden?

Alvast Bedankt!

p.s. het is een Toshiba Sattelite M30

Laatst bewerkt:
Dat gaat niet meevallen. De ventilator zit bij een laptop redelijk goed verstopt. Meestal kan je erbij als je het toetsenbord losmaakt. Maar doe jezelf een lol en maak niet de aansluitkabel van het toetsenbord los, klap het toetsenbord een beetje voorzichtig naar achteren.

Ik heb ook een M30.
Als het goed is heb je ook een handleiding bij die laptop gekregen, ook een in PDF formaat.
Daar staat een en ander in.
Wanneer je twijfelt, zou ik er even een telefoontje naar de erg goeie helpdesk aan wagen.
Misschien zeggen ze wel dat je na die actie je garantie kwijt bent. Zou toch erg zonde zijn.

1. Zet je laptop aan en start een zwaar programma (Of game) op.
2. Je koeler gaat draaien.
3. Voel onderop je laptop waar de warme lucht vandaan komt.

Daar zit je koeler. Je ziet het gewoon aan de roostertjes toch? Hieronder picje van mijn laptop..

attachment.php

Bijlagen

• fan.JPG
    fan.JPG
    33,9 KB · Weergaven: 651
Nee, bij de Toshiba M30 zit 'ie aan de zijkant en je komt er gewoon moeilijk bij.

Mischien dat een wattenstaafje dan dienst kan doen?

Dan duw je het er alleen maar verder in.
Ik zou echt even aan Toshiba vragen hoe te handelen.

Ik denk dat Toshiba er echt aan te pas moet komen want ik heb hem gisteren laten vallen en nu doet het beeldscherm het ook niet meer.......... Bedankt in ieder geval voor alle reacties!

Geen probleem.
Wel jammer dat je hem ook nog hebt laten vallen, maar Toshiba heeft een uitermate goede helpdesk en service.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan