Waar zit het waarschuwings-venster?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Dat is ook wat, had ff als voorbeeld voor iemand het waarschuwings-venster weggeklikt in Outlook Express (Windows 98 se 5.5 SP1), heb overal gekeken maar kan het niet vinden waar ik dat venstertje weer kan zien als als er een bijlage binnenkomt. Waar zit dat toch? :(

attachment.php

Zit dat in 5.5 ook niet onder extra, opties beveiliging of zo? Ik zou het in ieder geval bij beveiliging zoeken
Groetjes, Tanja

Nee Tanja, alles aldaar uitvoerig uitgespit en wat er staat stond al zo, thnx voor je reactie.

In de mapopties?

"Dubbelklik op Mapopties.
Klik op het tabblad Bestandstypen en schakel de bestandstypen in of uit die u wilt blokkeren of toestaan en klik op Geavanceerd.
Klik om een vinkje te plaatsen (blokkeren) of het vinkje te verwijderen (toestaan) uit het selectievakje Openen na downloaden bevestigen".

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
In de mapopties?

Klik op het tabblad Bestandstypen en schakel de bestandstypen in of uit die u wilt blokkeren of toestaan en klik op Geavanceerd.
Klik om een vinkje te plaatsen (blokkeren) of het vinkje te verwijderen (toestaan) uit het selectievakje Openen na downloaden bevestigen".

Groetjes,
Bennie

Heb eindelijk jouw optie gevonden (niet in OE zelf trouwens) en dat wil dus zeggen dat ik bij elk bestandstype aan moet geven hoe te openen, ik weet niet of dat wel zo moet eigenlijk?

Ja en nee. Ga naar de volgende sleutel in het register:

HKEY_CURRENT_USER\Identities\{GUID}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0\Dont Show Dialogs

In het rechter scherm zie je voor welke bestanden het schermpje is uitgezet. De waarde heeft dan een "0". Dubbelklik op die waarde en verander die in een "1". Het waarschuwingsschermpje komt dan weer terug. Het kan dus per bestandstype worden ingesteld.

Groetjes,
Bennie

Aangezien het rommelen in het register voorzichtig moet gebeuren vraag ik het nog maar even, zie plaatje.
attachment.php

Bijlagen

• dialogbox.jpg
    dialogbox.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 104
Gezina

Je moet dubbelklikken op 'Mail Empty Subject'
Dan moet je kiezen voor 'Wijzigen' en de waarde '1'
veranderen in '0'
De vraag is namelijk: Don't Show Dialogs' en de '1' betekent in feite 'Ja' en een '0' betekent 'Nee' en dat is wat je wilt bereiken.

groeten, Peter

Bedankt voor je reactie decock1, ik wacht ook ff Bennie's antwoord af, vind het best 'eng' maar het gaat gelukkig niet om een 'ernstig' probleem. :)

Geeske niet bang zijn, gewoon doen en anders ff een backup van je registry maken.

grtz

Geplaatst door gezina
Bedankt voor je reactie decock1, ik wacht ook ff Bennie's antwoord af, vind het best 'eng' maar het gaat gelukkig niet om een 'ernstig' probleem. :)

eng ? download Outlook Permissions Addin van www.mrhtech.com

onder downloads > outlook utilities. Je moet je eerst even registreren, de functie integreert zich in outlook en je kan vanuit outlook zo alles wijzigen.

Geen registerwijzigingen !

@Vaat, volgens mij is dit progje voor Outlook en niet voor OE, anyway thnx all, ik kijk het nog ff aan. :)

@Vaat...die optie zit niet in mijn OE 5.5 SP1, dat had ik anders uiteraard zelf wel kunnen vinden :) maar daar gaat het ook niet om, het gaat om het waarschuwings-venster terug te krijgen, met de optie direkt een bijlage te openen (dus openen is geen prob) of opslaan op schijf en nou heb ik dat onderste vinkje weggehaald zodat dat schermpje niet meer komt, wist ik veel dat die optie alleen is terug te halen middels een duik in het register! Ik laat het maar ff zo, wat een gedonder in het vooronder.

Afijn, venstertje is weer terug maar dan anders, ik zet de vraag tijdelijk op opgelost! :)
attachment.php

Bijlagen

• grijs.jpg
    grijs.jpg
    50,9 KB · Weergaven: 107
oh ok,

sorry hoor gezina. Weet ook niet waar ik ben met mijn hoofd. Ging automatisch uit van die optie in outlook, waarbij je de bestanden niet kan openen.

Goed, het helpmij-virus heeft me te pakken.

Helpmij-virus, sorry no cure, but have a break, take a ...!
kitkat_48g.jpg
:D

Geplaatst door Bennie
In de mapopties?

Groetjes,
Bennie

Bennie, deze optie gaf toch de doorslag nav dit artikel, gaat wel over IE maar mijn hoofd gaf de klik naar jouw gegeven mogelijkheid en *******, het vensterje is er weer!

http://www.breekpunt.net/artikel.asp?Artikel=762&art=Yes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan