waarde aan veld toekennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

so10070

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2014
Ik wil de waarde van een veld uit een formulier aan een ander veld toekennen. Via de property-lijst is dat eenvoudig. Bij besturingselementbron zet ik dan volgende eigenschap:
=[Formulieren]![frmWerkgroepCGS]![subfrmProjectenProducten].[Form]![txtPPAtrekkerNaam] & " " & [Formulieren]![frmWerkgroepCGS]![subfrmProjectenProducten].[Form]![txtPPAtrekkerVoornaam] en dit werkt prima. Ik tracht dit ook in VBA te doen bij de gebeurtenis "Bij laden" als volgt:
me.txtNaamVoornaamATrekker =[Formulieren]![frmWerkgroepCGS]![subfrmProjectenProducten].[Form]![txtPPAtrekkerNaam] & " " & [Formulieren]![frmWerkgroepCGS]![subfrmProjectenProducten].[Form]![txtPPAtrekkerVoornaam], maar dit werkt niet. Moet ik hier haakjes en/of ampersanten gebruiken?:confused:

In VBA moet je de Forms collectie gebruiken, niet Formulieren. Sowieso moet het veld dan als Besturingselementbron het tabelveld hebben, en niet meer de formule. In VBA ziet een verwijzing naar een subformulierveld er zo uit:
Code:
Me.txtNaamVoornaamATrekker = Me!subfrmProjectenProducten.Form!txtPPAtrekkerNaam & " " & Me!subfrmProjectenProducten.Form!txtPPAtrekkerVoornaam

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan