• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarde in txtbox bij opstart userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

trucker10

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Hallo , Bij het opstarten van het userform had ik graag dat er in de textbox " pauze " al een waarde 1 komt te staat , ik krijg dit pas na de eerste invul beurt .
In mijn zelfde userform dat ik in gebruik heb gaat het wegschrijven heel traag , hier bij dit voorbeeld gaat dit vrij goed en het is als het ware een kopie , enkel heb ik klant, code, rit en chauf gegevens gewijzigd wegens gevoelige inhoud . Is hier een aanwijsbare / verklaar bare reden voor ? > VBA code is identiek .

Bijlagen

trucker10,

Moet je dat niet bij het initialiseren doen?

Bij het opstarten van het userform had ik graag dat er in de textbox " pauze " al een waarde 1 komt te staat
Bij het ontwerp van het userform kun je de eigenschap Texttbox1.Text op 1 zetten.

@ Hoornvan ,:thumb: ik zat er onder bij het wissen , eerder had ik getracht het bij ws.Cells(iRow, 9).Value = Me.Pauze.Value = " 1 " te zetten .
@ snb , dit is ook een werkende oplossing :thumb:.

Twee oplossingen waar ik de laatste tijd zelf had zitten naar zoeken :o

Bedankt , ik laat de vraag nog eventjes open , in geval er mensen zijn die een suggestie hebben voor de " snelheid "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan