Waarde laptop (Dell Studio 17)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, daar komt íe:

Mijn keuze zou de middelste zijn.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 25
Ah danku
Ik dacht dat de i7 slechter was dan de Processor in de XPS 16 maar blijkbaar dus niet :)
Ik ga de Studio 15" (middelste) kopen :D

Dank voor de duidelijke hulp! :thumb:
 
Hoe is je Engelse leesvaardigheid? : Klik

Ik vergat bij de Acer het nummerieke toetsenbord "groen" te maken. Als dat belangrijk voor je is................... zou mijn advies luiden : neem de Acer. (Zelf ben ik echter geen fan van Acer!!!)
 
Laatst bewerkt:
Heb je mijn toevoeging v.w.b. de Acer gelezen in mijn laatste bericht? Ik heb het bericht namelijk later aangepast (nadat jij het gelezen had)
 
Hoe is je Engelse leesvaardigheid? : Klik
Ah duidelijk, i7 is dus gewoon nieuwer/sneller/beter.

Ik vergat bij de Acer het nummerieke toetsenbord "groen" te maken. Als dat belangrijk voor je is................... zou mijn advies luiden : neem de Acer. (Zelf ben ik echter geen fan van Acer!!!)
Ik ben zelf ook geen fan van Acer, en ik heb ook geen nummeriek toetsenbord nodig.

Dus ik ga toch voor de studio 15 dan.
 
Ok, verstandige keuze, veel plezier ermee. (Tip: verleng de garantie indien mogelijk naar 3 jaar, je krijgt er vast geen spijt van......................)

Ik snap er trouwens geen tierelier van dat de 16 duurder is dan de 15. Zoek de verschillen en snap het samen met mij niet. :confused:
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, sommige bronnen zeggen dat er in de studio 15 wel een cardreader zit (zit trouwens in m'n huidige 17" ook).
Maakt voor mij niet uit, ik heb het toch niet echt nodig.
http://tweakers.net/pricewatch/246298/dell-studio-15-(n0053511).html#tab:info
Verder zit er wel een D-Sub (en HDMI geloof ik, maar dat gebruik ik niet) op, voor dual screen.

Ik zal 3 jaar garantie nemen.

Het verschil tusssen de 16 en 15 zit hem in de actie. die van 16 is 200 euro minder korting
 
Laatst bewerkt:
Mijn veranderde berichtje gezien omtrent de prijs 15 v 16? Zelfs de videokaart van de 15 is beter dan die van de 16.
 
Mijn veranderde berichtje gezien omtrent de prijs 15 v 16? Zelfs de videokaart van de 15 is beter dan die van de 16.
Ja dat zit hem waarschijnlijk in al die acties. die van 15 is 400 euro korting. die van 16 "maar" 200.

Volgens mij zijn we echt flink tegelijk aan het posten xD

Maarja,
Mijn keuze is gemaakt :D dit topic mag op slot.
 
Laatst bewerkt:
OK, anders doet Dell zichzelf een beetje de das om. (Niet dat nij dat boeit ;) :D )
Wellicht hebben ze een partij 15 die ze graag kwijt willen!!!!!! Dus kun je om een gratis tas vragen, wedden dat je 'm krijgt?Telefonisch bestellen (dus NIET online) en zielig doen over het budget en pas na de garantieverlenging 'piepen' over de prijs en dan het woord tas noemen.

Laat ik het zo zeggen: ik heb hier en daar een bronnetje en weet dat Dell een order niet snel over een laptoptassie zal laten struikelen.................
 
Laatst bewerkt:
Nou kost een laptoptassie voor Dell natuurlijk ook niks, dus grote kans dat het idd lukt.

Je moet trouwens overal afdingen. Heb laatst 2 nieuwe pc's gekocht. kreeg ik €200 korting omdat ik pas op het laatst zei dat ik er twee wilde hebben, op een bedrag van €1400.
 
Voor een familielid heb ik wel interesse in jouw oude laptop. Zou je me willen mailen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan