• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarde`skolommen optellen, en van elkaar aftrekken

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
in een werkblad wil ik in b.v kolom B inkomsten voor een vereniging noteren, en in kolom Q de uitgaven.
Mijn vraag is, kan ik een bepaalde cel aanwijzen waar bij elke toevoeging in zowel kolom B als kolom Q het resultaat direkt te zien is?

in een werkblad wil ik in b.v kolom B inkomsten voor een vereniging noteren, en in kolom Q de uitgaven.
Mijn vraag is, kan ik een bepaalde cel aanwijzen waar bij elke toevoeging in zowel kolom B als kolom Q het resultaat direkt te zien is?

Mijn excuses, maar ik snap er bar weinig van.

Wat bedoel je met een cel aanwijzen? Je kan toch de SOM van alle uitgaven minus de SOM van alle nkomsten doen, en aldus het resultaat in een cel zien?

sorry dat ik misschien wat onduidelijk ben, maar ik wil inderdaad de som van de inkomsten minus de som van de uitgaven automatisch in b.v cel B14 laten zien.
Mijn vraag is of dat mogelijk is, en zo ja hoe doe ik dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan