Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik moet de waarde t-X (die verschillend is per 'Clone') kunnen gebruiken om de waarde van Res yr te berekenen, door Work yr plan - t-X te doen. Weet iemand hoe dit moet? Ik heb geprobeerd met calculated fields, maar vind niet hoe ik de waarde uit de andere tabel krijg
Loop met een grote boog om Calculated Fields heen, wat dat heeft niks met databases te maken.... Vermoedelijk heeft iemand bij Microsof uit een weddenschap die ongein ingebouwd om te zien hoeveel mensen er in trappen. Jammer genoeg al teveel, merk ik op het forum Tabellen zijn er om de kale gegevens op te slaan; berekeningen maak je in queries. En dat moet je dus ook doen. Overigens heb je nutteloze koppelingen gemaakt vanuit de tabel Employees, want de Referentiële Integritieit deugt daar niet. DUs die relaties kun je net zo goed weggooien. Of het veld Initials koppelen aan het veld Date, dat werkt net zo goed!
In een query moet je de berekening toch makkelijk kunnen maken? Een veldje maken met de formule [Work yr plan] - [t-X] en je hebt het resultaat.