• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarde vert.zoeken uit 2 werkbladen halen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nudi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nudi

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2012
Bekijk bijlage Kopie van Nieuw afrekenstaat.zipGoede dag mensen,

Ik heb een probleempje waar ik nog geen oplossing heb kunnen bedenken.
Ik heb onder kolommen omschrijving, eenheid en tarief (op hoofdblad afrekenstaat) Vert.Zoeken formule gebruikt waar ik waardes uit werkblad Prijslijst kan halen. Maar ik heb nog een werkblad genaamd prijslijst 2 gemaakt met andere prijzen, en ik zou die ook graag aan het hoofblad willen koppelen met vert.zoeken formule.

Voorbeeld. Als ik een code onder kolom Post intyp op (het hoofdblad afrekenstaat) die behoort bij prijslijst werkblad dat ik dan waardes krijg van die betreffende werkblad (het is mij al gelukt), maar dan zou ik ook graag willen dat als ik een code invoer onder dezelfde kolom die behoort bij Prijslijst 2 dat ik die waardes ook krijg. Is dat mogelijk? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Nudi
:)

@ Jan,

Heb je gezien dat TS werkt met bestand uit maximaal 2003 en niet 2007 of 2010? Hij kan dus de functie ALS.FOUT niet gebruiken omdat die in 2003 nog niet is geïmplementeerd.

Beste Jan,

Thoralf heeft helemaal gelijk, ik zie hier alleen maar foutmeldingen. Maar in ieder geval bedankt voor uw reactie ;)

met vriendelijke groet,

Nudi

@Thoralf

Dit had ik niet gezien:o, bedankt voor de tip.

Ik zie dat hij op het andere forum ook al antwoord heeft gekregen op zijn vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan