Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
In je voorbeeldtabel zou ik zeggen 'NIET'. De waarde staat er namelijk niet in. Wat doe in het geval dat 78,1% óók in je tabel voorkomt? Welke waarde moet dan gekozen worden?hoe kan ik zoeken naar een waarde van 80 %
Wat doe in het geval dat 78,1% óók in je tabel voorkomt? Welke waarde moet dan gekozen worden?
Voor zover ik weet kiest vert.zoeken steeds de exacte waarde of de eerste waarde kleiner dan de zoekwaarde in een bereik dat oplopend is gesorteerd met het argument 1 als logische waarde "benaderen".Maar via een lookup (zoeken) functie kan je altijd het dichtstbijzijnde getal naar voren halen.
Voor zover ik weet kiest vert.zoeken steeds de exacte waarde of de eerste waarde kleiner dan de zoekwaarde in een bereik dat oplopend is gesorteerd met het argument 1 (of WAAR) als logische waarde "benaderen".
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.