• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarden excel automatisch verzenden naar webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robvdab

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2016
Waarschijnlijk ijdele hoop maar toch hier effe proberen. Ik heb een tooltje gemaakt om bepaalde gegevens te filteren uit een groter geheel, dat is gelukt, maar nu zou ik willen weten of ik het resultaat hiervan automatisch met behulp van een macro kan invullen in een invulveld van een webpagina. Ik zou dus de waarde van 1 cel willen kopieren naar 1 bepaald invulveld op een webpagina

Laatst bewerkt:
Het is mogelijk. In het voorbeeld wordt met behulp van een macro een vertaalopdracht gestuurd naar Google Vertalen.
Kijk ook eens naar dit filmpje.

Bijlagen

Thx, hier ben ik al heel wat wijzer uit geworden, helaas is mijn programmeerkennis zeer beperkt, het probleem nu; Ik geraak op de website, maar daar zit veel Javascript in, om tot het gewenste veld te komen moet ik een ander tabblad aanklikken, in de code vind ik het juiste tabblad niet, ik heb al geprobeerd met de "Sendkeys Tab" truuk, maar daar geraak ik niet tot bij het juiste tabblad.

Iemand een idee?
Moest dit te ver doorgedreven worden laat maar gerust iets weten.

daar ben ik me van bewust ja, maar de site is een intranet site en kan ik dus hier niet zomaar efkes online gooien. Ik ga me wat verdiepen in de link die jij hebt doorgegeven en wat verder klooien. Thx voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan