Goedendag, ik heb het volgende stukje code om gegevens te verzenden per mail. Het werkt op zich goed, alleen wil ik mijn 'Body' uitbreiden met nog meer gegevens die zijn ingevuld in het formulier. Het werkt goed met Aanname, maar zodra ik & Betrokkene erbij plaats gaat het mis (of een ander veld dan Betrokkene). Ik krijg dan de melding: Typen komen niet overeen.
Nu heb ik van het veld Betrokkene al een tekstveld gemaakt (net zoals Aanname) i.p.v. een numeriek (gebaseerd op een andere tabel met medewerkers), maar dat bood geen soelaas. Toch zijn het beide keuzelijsten. Wat doe ik nu verkeerd???
Het veld Soort geeft die overigens wel weer, maar dan weer numeriek :-( , hopelijk kan dat ook verholpen worden met jullie hulp
Alvast bedankt hoor.
Nu heb ik van het veld Betrokkene al een tekstveld gemaakt (net zoals Aanname) i.p.v. een numeriek (gebaseerd op een andere tabel met medewerkers), maar dat bood geen soelaas. Toch zijn het beide keuzelijsten. Wat doe ik nu verkeerd???
Het veld Soort geeft die overigens wel weer, maar dan weer numeriek :-( , hopelijk kan dat ook verholpen worden met jullie hulp
Alvast bedankt hoor.
Code:
Private Sub Opslaan_Click()
On Error GoTo Err_Opslaan_Click
Dim objOutlook As Object
Dim objEmail As Object
Datum = Me!Datum
Aanname = Me!Aanname
Betrokkene = Me!Betrokkene
Soort = Me!Soort
Set objOutlook = CreateObject("Outlook.application")
Set objEmail = objOutlook.CreateItem(olMailItem)
With objEmail
.To = "mail@adres.nl"
.Subject = "Verbeterpunt " & Soort
.Body = "Dit is tekst: " & Aanname & "." & Chr$(13) & _
Chr$(13) & _
"Betrokkene: " & Betrokkene
Chr$ (13) & _
Chr$(13) & "----------------------------------------------------------" & _
Chr$(13) & "Dit is ook tekst."
.Send
Laatst bewerkt door een moderator: