Waarden opnemen in e-mail werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Hij werkt. Probleem met 'De typen komen niet overeen' zat hem in 1 & die ontbrak.... :evil:
Ik heb de andere velden ook toegevoegd, inclusief de twee SQL's benodigd voor het opzoeken van klant en groep. Tweemaal getest, tweemaal werkend. (Heb Outlook even geinstalleerd..... :) ) De lay out en tekst moet je zelf maar aanpassen, ik heb ook maar wat onzin neergekalkt. Let dus wel heel goed op of je overal waar nodig een & neerzet!

Op dit moment krijg je als je op opslaan klikt de volledige mail voor je neus. Moet je zelf nog even op 'Send' klikken. Wil je dit niet (dus direct versturen) moet je even in de With ObjEmail loop .Display vervangen door .Send. Overigens zal je dan nog een waarschuwing krijgen van Outlook dat er een mail verstuurd wordt (dit ivm ongewenst gebruik van outlook door virussen etc.)

Goed, ik begrijp dat mijn vrouwtje onderweg is van de supermarkt hiernaar toe met een kofferbakje vol boodschappen, dus ik ga even helpen met uitladen en opbergen. Zal straks nog een biertje op je drinken.

Cheers,

Zqwiqly.
 

Bijlagen

  • voorbeeld.rar
    31,2 KB · Weergaven: 17
Dear Zqwiqly!

Gisterenavond had ik nu eens een 'euh' momentje! Van blijdschap! Wow, je hebt helemaal Outlook geïnstalleerd en pfff die code had ik werkelijk na een maand nog niet gehad, als het me al was gelukt. Het werkt helemaal volledig naar behoren! Ik zou je graag willen bedanken op de één of andere manier, kun je even contact met mij opnemen, heb mijn mailadres in de bijlage gedaan??

Gisteravond meteen druk aan de slag gegaan met de tekst opmaken. Pffff hadden ze dat niet een klein stukje eenvoudiger maken: ben heel wat tijd bezig geweest met het perfect plaatsen van witregels, puntjes, komma's etc. etc. Wat lastig! Ik heb een Lcase'je geplaatst voor het e-mailonderwerp (werkte ook nog, ben er trots op!), dat Bold en Italic maken moet ook wel even makkelijk gaan, dacht ik! Niet dus, ik proberen .Font.Bold = True en daarna .Font.Bold = False.... helemaal niets dan foutmeldingen. Lastig hoor!

Maar je hebt me iig een maand vooruit geholpen.

Stuur me even een mailtje wat ik kan doen!

Groetjes!
 

Bijlagen

  • New Text Document.txt
    23 bytes · Weergaven: 21
Hoi,

Top dat 'ie werkt!

Ik zie net dat ik nog twee dingetjes vergeten ben (merk je niets van, maar wel even toevoegen):
- Bij de twee statements met .Close toevoegen:
Rss.Close
Rsv.Close
- Bij de twee Set ... = Nothing statements toevoegen:
Set Rss = Nothing
Set Rsv = Nothing
Wel zo netjes.

Cheers,

Zqwiqly.

Ps. Je hebt een email.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan