Goedendag,
Ik heb deze vraag ook al op het Excel forum geplaatst, maar daar heb ik nog geen reacties gehad dus vandaar hier ook maar even.
Ik wil graag de waarden uit een aantal textboxen wegschrijven naar een komma gescheiden text bestand, daarvoor gebruik ik nu
Ik heb echter het gevoel dat deze manier van “comma separated” een beetje amateuristisch is. Daarnaast werkt dit prima bij 1 textbox maar eigenlijk heb er meer, is er dus een manier om dit op een “nettere” komma gescheiden te maken en om een loop toe te voegen waardoor al de textboxen automatisch af worden gelopen?
Bij voorbaat dank,
Barry
Ik heb deze vraag ook al op het Excel forum geplaatst, maar daar heb ik nog geen reacties gehad dus vandaar hier ook maar even.
Ik wil graag de waarden uit een aantal textboxen wegschrijven naar een komma gescheiden text bestand, daarvoor gebruik ik nu
Code:
'Open browse window om bestand te selecteren
NewFN = Application.GetSaveAsFilename("C:\Documents and Settings\Test", "Text File (*.txt), *.txt")
sFile = NewFN
If NewFN = False Then
Exit Sub
Else
Dim cCont As Control
Dim vaFields As Variant
'set and open file for output
FNum = FreeFile()
Open NewFN For Append As FNum
Print #FNum, dDate; ","; TextBox1.Value
Close #FNum
End If
Bij voorbaat dank,
Barry