• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarden uit tab 1 laten rekenen met formules uit tab 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianvdw

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2015
Ik heb formules waarmee ik op basis van een (factuur)datum en (factuur)bedrag de rente en bijkomende incassokosten kan berekenen door middel van het invullen van deze waarden.

Nu wil ik deze formules laten rekenen op waarden in een andere tab en ook de uitkomst in het andere tab tevoorschijn laten komen in de cel.

Samenvattend:
Formules invullen op tab 2
Laten rekenen met waarden uit tab 1, zonder tab 2 te wijzigen.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. Ik weet niet hoe ik deze verwijzing kan maken, hopelijk kan iemand mij helpen.
Bedankt.

Heb ter verduidelijking een Excelbestand bijgevoegd met voorbeelden van mogelijke waarden en de betreffende formules. Het stukje rente en incassokosten moeten worden ingevuld met behulp van de formules in tab 2 en 3

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Iemand? Heb veel topics afgelezen en gezocht in het forum, maar kan zo snel niets vinden en volgens mij moet dit realiseerbaar zijn of vergis ik mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan