Beste forumgebruikers,
In een map heb ik diverse excelbestanden staan met allemaal dezelfde structuur (facturen bijvoorbeeld). In elk excelbestand zijn er twee cellen met een datum er in. Dit zijn de ontvangstdatum en een einddatum.
Het aantal bestanden in de map varieert continu.
Is er een mogelijkheid om een 'overall-bestand' te maken, dat uit alle bestanden in deze map de twee datums haalt? Dus dat ik in een oogopslag zie welke facturen er in de map staan met welke data hier aan gekoppelt zijn?
Met name het automatisch ophalen van deze waarden heb ik zo mijn twijfels bij...
In een map heb ik diverse excelbestanden staan met allemaal dezelfde structuur (facturen bijvoorbeeld). In elk excelbestand zijn er twee cellen met een datum er in. Dit zijn de ontvangstdatum en een einddatum.
Het aantal bestanden in de map varieert continu.
Is er een mogelijkheid om een 'overall-bestand' te maken, dat uit alle bestanden in deze map de twee datums haalt? Dus dat ik in een oogopslag zie welke facturen er in de map staan met welke data hier aan gekoppelt zijn?
Met name het automatisch ophalen van deze waarden heb ik zo mijn twijfels bij...
