• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarden weergeven Draaitabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deperik

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Hallo allemaal!

Ik ben bezig met een bestand om de prijzen van verschillende leveranciers te vergelijken.
Daarvoor heb ik een excel bestand en wil ik een draaitabel maken.
Echter geeft de draaitabel altijd een resultaat als: Aantal van; Som van; Min van etc.
Ik wil gewoon de werkelijke waarden op een rijtje hebben. Dus de prijzen van de artikelen van verschillende leveranciers naast elkaar. En dan daarnaast of daaronder de artikelcode. (zie voorbeeld)
Is dit mogelijk met een draaitabel, of moet ik iets anders kiezen.

Alvast bedankt.
Groeten Erik

Bijlagen

Erik,

bedoel je zo?

Bijlagen

Nee niet helemaal. Ik wil de actuele prijs zien, dus geen som, max of aantal o.i.d. met meteen daarnaast of daaronder de artikelcode bijvoorbeeld "art1" en ook hier geen max, som of aantal.
Ik heb nu een voorbeeldje geplaatst met hoe het uiteindelijk ongeveer moet worden.
Echter is mijn originele bestand vele malen groter en dit handmatig te doen is dus geen optie.

Bijlagen

de maat-leverancier-prijs in je rij veld zetten
In je data veld kan je dan terug de prijs zetten.

Is opgelost, ik heb gebruik gemaakt van verticaal zoeken en zo een sheet aangemaakt die de juiste prijs bij vooraf geselecteerde artikelcodes zet.
Bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan