• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

# waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yesper

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2021
Beste,

Met het gemiddelde waarde bij volgende Formule =ALS.FOUT(C19/E18;0) krijg ik een # als er een negatieve waarde tussen vermeld is.
Wat id de oplossing in deze zie bijgevoegd bestandje.

Bijlagen

• #.PNG
    #.PNG
    29 KB · Weergaven: 23
De uitkomst voor week 39 zou -20% moeten zijn en niet -21%, je andere percentages kloppen ook niet allemaal, ik ben dus benieuwd naar de formules die je gebruikt.
Plaats je bestand eens hier.

De uitkomst voor week 39 zou -20% moeten zijn en niet -21%, je andere percentages kloppen ook niet allemaal, ik ben dus benieuwd naar de formules die je gebruikt.
Plaats je bestand eens hier.

Aangezien de achterliggende bestanden zeer groot zijn, zet ik even de formule die ik over dat gedeelte heb is =ALS.FOUT(C3/E3-$F$1;0)

Dan zijn de getallen in kolom C dus afgeronde getallen.
Kun je de kolommen B t/m F met rijen 1 t/m 19 niet even naar een nieuw document kopiëren en dat hier plaatsen?

Wijzig de tekengrootte van je lettertype in de cellen met ### eens van 50 naar 10 en verklein het aantal decimalen, je zult versteld staan.

Wijzig de tekengrootte van je lettertype in de cellen met ### eens van 50 naar 10 en verklein het aantal decimalen, je zult versteld staan.

Schaam me diep, dank je voor mij even op mijn plaats te zetten.
Ben al een week aan het stoeien hiermee :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan