Hoi Sylvester en thoralf,
Heb er nog eens mee aan het spelen geweest. En ik kom tot de vaststelling dat het toch niet helemaal juist is.
In bijlage zullen jullie zien
op tabblad INSTALLATIE
Sylvester ik denk dat de macro de verdeling niet doet volgens dit principe( kan dit?) is misschien de reden waarom de macro" niet de beste oplossing" noemt?
Zien jullie misschien nog een oplossingBekijk bijlage vermogentabel_Ad (3.xlsmBekijk bijlage vermogentabel_Ad (3.xlsm
Heb er nog eens mee aan het spelen geweest. En ik kom tot de vaststelling dat het toch niet helemaal juist is.
In bijlage zullen jullie zien
op tabblad INSTALLATIE
een overzicht per automaat van de aangesloten toestellen
en een verdeling volgens de methode van thoralf bovenaan is ook te zien het totaal per fase en het aantal kringen op die fase
Op tabblad VERDELINGen een verdeling volgens de methode van thoralf bovenaan is ook te zien het totaal per fase en het aantal kringen op die fase
De verdeling volgens de methode van Sylvester met ook bovenaan de totalen en het aantal kringen per fase
Op tabblad MANUELE VERDELINGHeb ik manueel de fase verdeeld. Dit heb ik gedaan volgens de methode van Sylvester eerst de grote waarden verdelen en dan de kleinere. Dit is inderdaad de beste methode.
Sylvester ik denk dat de macro de verdeling niet doet volgens dit principe( kan dit?) is misschien de reden waarom de macro" niet de beste oplossing" noemt?
Zien jullie misschien nog een oplossingBekijk bijlage vermogentabel_Ad (3.xlsmBekijk bijlage vermogentabel_Ad (3.xlsm