Waarmee Exe bestand versturen zonder dat het geblokkeerd wordt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TranceXL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2006
Hallo mede gebruikers,
Ik moet vaker een exe bestand per e-mail versturen, (een filmpje, wat dan automatich start), maar exe files worden praktisch altijd geblokkeerd.
Met winzip/winrar met gebruik van wachtwoord heb ik al geprobeerd, om de extensie te veranderen zie ik niet zo zitten omdat er vaak mensen bij zitten die niet vaak met de computer werken.
Misschien is er software die ik hier voor kan gebruiken?

Alvast bedankt, Hans :thumb:

Waarom werkt het niet met WinZip of WinRar, zo doe ik het altijd...

Winrar/Winzip lukt niet overal

Bij iemand die een GMail account had worden de winzip/winrar bestanden die ik voorzien heb van een wachtwoord geblokkeert.(las ergens op een Gmail forum dat in het verstuurde bestand wordt gekeken of er een exe file in zit)

Vanmorgen nog getest:Een exe file, niet versleuteld, gemaakt met stuffit, file naam is bv.
piet.exe gestuurd via Lycos mail naar mijn Hotmail account wordt overal doorgelaten, begrijp ik eerlijk gezegd niet, ik zelf gebruik NOD32 Antivirus,Sygate Pro Firewall, en Webroot spy sweeper,vindt het dan vreemd dat ik het exe bestand direkt kan openen in outlook express.
Kreeg gisteren nog een melding van iemand die precies dezelfde exe file niet kon openen omdat dit door hotmail was verhindert, dus ik snap het even niet meer.

(het gaat om korte filmpjes van huizen die te koop staan, wordt bewerkt, en wordt een zelfstartend filmpje van gemaakt)

Groet Hans

Het is gewoon een beveiligingsprobleem. Google wil absoluut geen exe's op hun server hebben. Wat je wel kunt doen, is een account aanmaken bij een gratis bestandsserver, zoals Mediafire.

Je kunt er zelfs mapjes op aanmaken enzo, en het is vrij duidelijk voor de mensen dat er iets gedownload wordt.

mediafire_download_start16-09-2007-.26.gif

Extra opties zijn het ingeven van een beschrijving, titel...
Het enige wat je dan moet gebruiken in je mail is een linkje naar je bestand, de "Sharing URL".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan