Waarmee is dit te converteren naar leesbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Kan iemand mij vertellen waarmee ik onderstaande " tekst" kan converteren naar iets leesbaars?

6 <A% ³ç5}Þ*‰` Ë •k®’‰ Œ– I)_:õƒ%ß1 ÔÙœIs Ò
É`ü C]9N°ë{#k¢VEÄWaI _ù¨¸òrai†¢ æ€N_UZBÛ_£…è%¤Dž[S´ +´Ûë?ª#áÆ@ú [Ü.zÒ9Ž>$N{9›¬êÍ+P9Y ¢†vuÇGD²ì Ãï»ÆoR€”wàͳ¶
ÌIÊŠ~‰‰˜ 8›ïWòZè“"V0}¿˜ûßÀ»„´ù“>þÁŒýuQw¬H oî•á ÿÿ PK ! ‘ •ó N
_rels/.rels ¢ (

bedankt

Slofje

Het lijkt mij eerder de vraag waar dit vandaan komt.

Wat voor bestand probeer je te openen?

Dit bestand heb ik binnen gehaald met de extentie met .doc.

Het zou een gebruiksaanwijzing moeten zijn.

ps. ik kan je wel een pb sturen met de gehele tekst als je dat beter uitkomt?

Wanneer een .doc zo binnenkomt lijkt mij deze corrupt/beschadigd te zijn.

Waar is de gebruikshandeling van? Wellicht kunnen we een andere versie voor je vinden :)

In de gebruiksaanwijzing zou moeten staan hoe je de software , die er bij hoort , kunt installeren op een pda.

Ik weet niet of ik hier naam en toenaam mag noemen...dus doe ik dit in eerste instantie dan maar niet.....:o

Oke, het gaat dus om een readme van een download?

Heb je die gecontroleerd op volledigheid?
Oftewel zaten er reparatiebestand bij?

Hoe kan ik die contoleren op volledigheid?

Er zit geen geen reparatiebestand bij

Ik heb geprobeerd de inhoud van het bestand te converteren met abc Amber xml converter, dit omdat ik het idee had dat dit een .xml bestand betrof. Heeft dus niet het gewenste resultaat..

Ik vermoed dat het bestand beschadigd is en dat je daarom zo'n beroerde tekst ziet.

Ik vrees dan ook dat je hele download beschadigd is :(
Hoe heb je hem gedownload? Via torrents of via nieuwsgroepen?

Als je kunt vertellen om wat voor soort download het gaat valt er wellicht hier iets uit te leggen. :)

via torrents

Er zitten bestanden bij die ik wel kan lezen / installeren

Laatst bewerkt:
dat mag nog
over welk software gaat het hier en welke versie

Dat dacht ik ook ja

Moet ik dan wellicht Open Ofiice installeren?

Bestand gedownload en geinstalleerd.

Het zal natuurlijk niet zo zijn dat, wanneer ik nu het .doc bestand open, dit gelijk wordt omgezet naar een leesbaar iets? Of moet ik dan nog iets anders doen?

Btw, ik heb Ofiice 2003 . Het bestand op de ms site is voor 2007? Lukt dit dan wel?

Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee verder, ik heb geen Office...
Het programma is juist bedoeld voor Office 2003, zodat het office 2007-bestanden kan importeren, dus dat zit wel goed.
Is er geen extra menu-optie bijgekomen, zoals 'office 2007 bestand importeren' of iets dergelijks?

Opgelost

Het bestand openen met Office word. Dan krijg je een schermpje " bestand converteren " en dan zoek je " word 2007 document. En voila, een leesbare tekst.

:thumb: Bedankt !

Vreemd dat hij niet in een keer goed te openen was.

Mooi dat het nu opgelost is :thumb:

Tja, misschien zat die mogelijkheid er al wel op. Maar je moet dan op het idee gebracht worden.. Ik ken ook niet alle in en outs van office uit mijn hoofd...

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan