Waarmee kan ik een fietsroute uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik heb vandaag een uitgezette fiets route gereden Nu wil ik deze in google maps uitzetten door er steeds maar gebruik te maken van bestemming toevoegen
Maar dat gaat bij gewoon google maps tot aan de letter Y verder kan ik niet En bij google chrome kan maps maar tot 10 bestemmingen toe voegen dus dat kan helemaal niet
Kun je dit ergens instellen zo datje meer bestemmingen op een route kan in geven ?
Of moet ik een ander progje gebruiken ?
Het probleem is dus het aantal bestemmingen in voeren
e de waele

Hallo. Je hebt een route gereden met de fiets. Welk toestel heeft deze route opgenomen. Garmin Tom Tom of wat???

Ik gebruik zelf basecamp om routes op te slaan en uit te zetten en gebruik Garmin.

Google maps kan niet overweg met GPX files uit de Garmin.

Je kunt wel zelf een route uitzetten.

Dit gebruik ik ook wel eens in google maps voorbeeld. Klikje.

Het is een uitgezette route door onze vereniging zelf dus met pijlen en borden En deze route staat dus op papier maar als ik deze route nog eens later wil rijden dan zijn alle bordjes en pijlen weg Dus daarom wil ik zelf deze route uitzetten in google maps (er stonden ook pijlen op de weg geschilderd met speciale verf die zelf oplost en weg is )
Dus dat is de bedoeling
e de waele

Ik neem aan dat de route op papier staat met de straatnamen erbij. Anders wordt het moeilijk zoals je omschrijft. Je zegt dat de route op papier staat dus kun je zoveel straatnamen invoeren als je wilt. Is er iemand van de vereniging die een Garmin heeft, (motorrijder) dan kan die de route zelf even rijden en daarna uitzetten in basecamp.

Laatst bewerkt:
Het is voor fieters bestemd met de motor gaat dit niet er zijn te veel smalle paden
Kan ik basecamp niet gebruiken ?
Ik heb zelf eens naar OSM gekeken misschien dat dat iets is om te proberen
e de waele

Laatst bewerkt:
Ja dat kan altijd. Je kunt het eens proberen. Enigszins voor ervaren gebruikers. Er zijn vele mogelijkheden. Je kunt hier eens kijken. Het is veel leesvoer, maar ik werk er zelf mee tot volle tevredenheid. Klikje voor alle informatie.

Het is net de laatste nieuwe versie. Deze is net uit. En het is heel erg leuk om ermee te werken als hobby. Succes he. Laat eens weten wat het werd.

Oh ik las net je bericht nog. Ik gebruikte dit in het verleden ook. Dat kan ook Klikje

Laatst bewerkt:
Ik heb basecamp er op gezet maar ik zie alleen maar provincies en geen wegen of iets
zo kan ik geen weg op opgeven wat heb ik fout gedaan?
Misschien een instelling
ede waele

Ja kijk eerst een even hier 4 lessen. Les 2 daar staat een link die je verwijst naar www.openfietsmap.nl

Daar kun je de kaart van de BENELUX gratis downloaden. Het is wel een Engelstalige site. Maar alles wijst zich vanzelf.

Pak de Windows versie voor Windows er is ook aan Mac versie.

Maar bij les 2 zie en hoor je een volledige uitleg hoe je dat moet doen. Kijk die even op je gemak af. Nu moet het lukken. Succes. ;)

Hallo
Ik zie nog steeds een witte kaart met de hoofwegen verder niets wat kan dit zijn ?
e de waele

Is er iemand in jou vereniging o.i.d. Probeer hier nog eens. Klikje

en hier een voorlees meester Klikje.

Laatst bewerkt:
Hallo
Ik krijg het niet voor elkaar de wegen op mijn kaart te zien Ook met het vergroot glas zie ik geen enkel straat op de kaart ??
Ik heb er alles afgegooid ik ga dit niet meer gebruiken
Iedereen zeker zeer bedankt voor mij te helpen en tot ziens
e de waele

Laatst bewerkt:
Oh dat is wel jammer, want dit is bij mij te zien. Maar bedankt voor de terugkoppeling. ;)

Wellicht kun je dan met Google maps iets doen.

Basecamp.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo
Zeer zeker bedankt voor uw reactie nog ik ga dat verhaal van de basecamp toch eens helemaal uitzoeken het moet bij mij toch ook werken
Als ik in het menu beeld ga en ik zet de optie basiskaart uit dan gebeurd er niets met de kaart dat zou toch moeten
Maar moet ik eerst dan een kaart laden dat heb ik nog niet gedaan misschien dat dat dan de oorzaak is
Hoe hebt u dat gedaan ?
e de waele

Hallo
Het is weer helemaal goed gekomen met de kaart deze functie was niet zichtbaar als je de eerste keer opstart dus de functie Kaart detailniveau was negens te zien
Ook de funtie Kaart was niet te zien deze heb ik ook in de balk gezet zodat ik de kaart open openfietsmap kon kiesen en voila de kaart staat er in
Ook heb ik de lettergrote op de kaart aangepast (aantal punten groter gemaakt.
Nu ga ik proberen een weg uit te zetten ik laat het nog horen
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan