Waarneer vista uitkomt & of het aan te raden is

• Onderwerp starter Onderwerp starter l0l
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De consumentenbond blaast de boel veel te veel op.. Zie daarvoor een discussie in de Members Chat.

Vista? Gewoon doen, niks mis mee!

Ron

Niks is veel gezegd, er zijn probleempjes, maar met xp zijn er ook probleempjes, dus idd gwn doen, half februari komt SP1 uit, dus dan kan je de stap wagen, dat is niet zo lang meer en kan je dsu best even wachten en dan zijn al enkele bugs meteen weggewerkt ;)
VOLDOENDE RAM VOORZIEN

tja dit is zo'n typische wellus - nietus situatie; iedereen heeft er wel zijn eigen ideeën over xp en vista..

zelf werk ik met 2 pc's, op 1 zit xp, en de andere vista. en vind ( buiten het feit dat vista er mooier uitziet, en dat het krachtiger moet zijn laat ik buiten beschouwing ) vista een drama om mee te werken.. heb regelmatig vastlopers ( al vanaf het begin ), waardoor ik de pc noodgedwongen zelf uit moest zetten, en opnieuw aan moet doen.. bij xp heb ik dat nooit gedaan.. En over webcams gesproken, ik zag hier ook een leuk staaltje vista logica: toen ik mn webcam uit de usb poort haalde, had ik ook gelijk geen internet meer, terwijl die kabel nog gewoon in de pc zat :D En zo kan ik nog wel even doorgaan..

Als je zo'n iemand bent die het nieuwste van het nieuwste wilt hebben, hou ik je verder niet tegen hoor ;) maar als xp nog even kan, gewoon lekker bij xp blijven.. maar dat is dus geheel mijn mening :)

Service Pack 1 voor Vista zit er nu al bijna aan te komen. Ik verwacht het nog binnen 3 weken. Wacht daar gewoon even op, dat kan niet lang meer duren.

In de aankomende nieuwsbrief staat een artikel over SP 1 en SP 3.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Thank, maar nog ff een vraagje

Hey,

Allereerst bedankt voor jullie berichtjes! Maar ik had nog even een vraagje, (past misschien niet helemaal bij het onderwerp) waar kan Vista thema's voor mijn Xp krijgen? Of nog beter, waar kan ik gratis Vista op mijn Xp zetten?
Ik hoor graag van jullie,
Tim

Hey,

Allereerst bedankt voor jullie berichtjes! Maar ik had nog even een vraagje, (past misschien niet helemaal bij het onderwerp) waar kan Vista thema's voor mijn Xp krijgen? Of nog beter, waar kan ik gratis Vista op mijn Xp zetten?
Ik hoor graag van jullie,
Tim

IK GEEF EEN LINKJE OMDAT JE DAT VRAAGT MAAR IK RAAD HET TOCH AF OM ZE TE INSTALLEREN, ZE KUNNEN NAMELIJK JE SYSTEEM OM ZEEP HELPEN.
download themepack
screenshots

Gratis vista gaat er niet in zitten denk ik, niet op dit forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan