Waarom doet Call of Duty 2 Multiplayer het niet op Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkey

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
Hallo,
Heeft iemand een oplossing voor het probleem dat ik altijd krijg met Windows Vista en Call of Duty 2? Ik krijg steeds cod2mp_s.exe werkt niet meer. Het uitvoeren als Administrator heb ik al geprobeerd en werkte niet. Ik heb ook geprobeerd om hem met de Windows XP service pack uit te voeren. Ook dit was tevergeefs. :confused:
Mijn specs zijn:
Windows Vista Home Edition
GeForce 7600GT
1GB Ram
290GB harde schijf.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

dat zelfde probleem heb ik ook.

heb je misschien een patch gedownload erop?

of heb je een illegale versie ervan?

Ik heb de illegale versie (gedownload). Ik heb wel een patch geinstaleerd ja..

Lijkt mij verstandig, ga eerst op zoek naar de vista paradox tweak, kun je alle updates ook downloaden.

Dat kan als je een illegale versie hebt met een niet goede patch, dan krijg je die melding, de enige goede patch is die van paradox.

ik heb wat lope zoeke bij andere forums en las dat cod 2 nog nie compitable met vista is voor multiplayer dan.

komt omdat er nog geen goeie patch is. dat is dus de reden voor cod 2 multiplayer dat die nog niet werkt.

je moet dus nog ff geduld hebben

ik heb wat lope zoeke bij andere forums en las dat cod 2 nog nie compitable met vista is voor multiplayer dan.

komt omdat er nog geen goeie patch is. dat is dus de reden voor cod 2 multiplayer dat die nog niet werkt.

je moet dus nog ff geduld hebben

Ok hij komt dus wel! :D

Maar voor multiplayer heb je nog steeds een serial nodig om online te kunnen spelen ....

(tenzij dat in die patch van paradox zit maar lijkt me sterk :confused:)

Als administrator afspelen en in windows XP :love::thumb:

de oplossing !

dit vind je bij >> Rechtermuisknop op pictogram >> eigenschappen >> compatbiliteit >>
aanvinken die zooi

zet die nou eens sticky mensen want ik heb deze vraag alll zoooooo vaak naar voren gekregen

Als administrator afspelen en in windows XP :love::thumb:

de oplossing !

dit vind je bij >> Rechtermuisknop op pictogram >> eigenschappen >> compatbiliteit >>
aanvinken die zooi

zet die nou eens sticky mensen want ik heb deze vraag alll zoooooo vaak naar voren gekregen

Als je de hele vraag leest staat er dat ik dit allemaal al geprobeerd heb! Nog meer opties:thumb:??

Al naar 1.3 gepatcht?
Ook die compatitibiteitsmodus voor multiplayer ingeschakeld?

Ik heb hetzelfde probleem. Ook die update van microsoft gedownload, en te horen gekregen dat de update niet geldt voor mijn systeem..
Ook de compabiliteitsdingen al geprobeerd..

Singleplayer doet het wel gewoon :S

Iemand een oplossing hiervoor? Want het is erg irritant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan