waarom doet hij het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulMolenaar

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2003
Kheb een Gforce 2 MX 400 32mb PCI, maar ik krijg hem niet aan de praat!!! Verder heb ik een Compaq computer die goed genoeg is voor de kaart.

Het probleem is dat er al een andere kaart inzat, deze heb ik er uit gehaald, maar ik kan de driver niet verwijderen, want dan wordt hij heel de tijd door compaq automatisch weer opnieuw geinstalleerd, ook uitschakelen bij systeemopties heeft geen zin, hij wil het gewoon niet doen!

Als ik nu een spel opstart of mijn Direct X test valt mijn monitor uit, het hele scherm wordt zwart en en het lampje wordt oranje, niks doet het dan meer en moet ik hem uitzetten.

De helpdesk kon me na een aantal nutteloze tips ook niet verder helpen, en de winkel waar hij vandaan komt ook niet!! Wie kan mij wel helpen?

Start de pc met de oude kaart erin, wijzig vervolgens het stuurprogramma in standaard 'pci vga grafische adapter' sluit de pc af, monteer de nieuwe videokaart, zet pc aan, laat windows NIET zelf de drivers installeren maar kies voor handmatig en verwijs daarbij naar je nieuwe drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan