Waarom doet ie iets anders dan firefox ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BijnaHandig

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hoi allemaal,

ik ben nieuw in html land en ben bezig geweest een site te maken. Vanuit een template en dan ombouwen zeg maar. Nu is het volgende het geval: per ongeluk zag ik ineens door de tekst van de site dus t algemene gedeelte (dat is #content toch??) het achtergrondplaatje... inplaats van witte achtergrond. Dat ziet er supercool uit, naar mijn smaak. Nu ben ik bezig geweest om dat op mijn andere paginas ook te krijgen... bleek dat als ik de code <div = "footer"> weghaalde... dat ie dat ineens ging doen :shocked::shocked: Dus nu heb ik overal die footer weggehaald (op zich al een verbetering want dat ding was toch lelijk.

Nu het probleem.... mijn site ziet er prachtig uit in firefox... (kheb n mac) maar in IE doet ie dat dus niet....

kijk maar... www.magischesnaren.nl

Als iemand een idee heeft hoe ik dat ook in IE voor elkaar krijg... hints welkom!

Bedankt!

Ik weet het niet zeker maar misschien moet je met die 'footer' geen achtergrondkleur doen.

Nee dat idee head ik ook al..

ik heb nu ook een nieuwe pagina aangemaakt... en daarin de bron gekopieerd van een van de andere pagina's die ook doorzichtig zijn (zoals ik ze wil hebben dus)... en als ik daar de footer weer aanzet blijft ie ook doorzichtig.... hoe dat kan begrijp ik al helemaal niet...

Ik heb geprobeerd om in de css editor de background color van #content te veranderen in "transparant" maar dat hielp dan weer nix... daar snap ik dan dus ook weer niets van... maar goed ik probeer ook maar tis ook weer niet dat ik echt weet wat ik doe.... zou het jullie hier helpen als ik meer info geef? een bron pagina of de style.css ofzo ?

Nee dat idee head ik ook al..

ik heb nu ook een nieuwe pagina aangemaakt... en daarin de bron gekopieerd van een van de andere pagina's die ook doorzichtig zijn (zoals ik ze wil hebben dus)... en als ik daar de footer weer aanzet blijft ie ook doorzichtig.... hoe dat kan begrijp ik al helemaal niet...

Ik heb geprobeerd om in de css editor de background color van #content te veranderen in "transparant" maar dat hielp dan weer nix... daar snap ik dan dus ook weer niets van... maar goed ik probeer ook maar tis ook weer niet dat ik echt weet wat ik doe.... zou het jullie hier helpen als ik meer info geef? een bron pagina of de style.css ofzo ?
Dat zou HEEL handig zijn:thumb::o

In het stijlblad bij wrapper background:#ffffff; weghalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan