• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarom in een cel gen0 00146

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiSmAJ

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
als ik een cel 000146 zet

komt er 146 te staan als ik dat dan bij celeigenschap veranderd lukt dat wel 000#### zo maar als ik nu 002345 wil kom er 0002345 te staan

wie kan mij helpen dat ik gewoon 000156 typ dat dat erkomt te staan

Ik weet het niet precies.

Maar als je een kolom met je rechter muisknop aan klikt en dan kolomeigenschappen. Dan kan je dacht ik kiezen wat er in die kolom komt te staan: Euro's / Procenten / Dagen / Uren etc. Bij sommige blijft er gewoon de 0 staan....

Ik heb zelf geen excel hier dus zeker weten doe ik het niet

heb ik al bij gezocht en bij aangepast ook al en zelf ook een eigen erin gezt.

maar dan kom ik nog niet verder

Hoi,,

typ eerst een apostrofje: '000146

of:

als je de getallen allemaal met 'voorloop'-nullen in een kolom onder elkaar invult:

- selecteer de hele kolom
- menu: Opmaak > Celeigenschappen; tabblad 'Getal', categorie 'Tekst'

Je moet dan de getallen die in deze kolom staan wél opnieuw invoeren.

probeer eens #000000

De hekjes worden gebruikt om optionele toevoegingen aan te geven, bijvoorbeeld #.##0,0 geeft 1.5, maar kan ook 26.7 weergeven, afhankelijk van de grote van het getal.
Zet je de eigenschap op 0.000,0 dan zal 0.001,5 worden weergegeven, omdat je door 0.000,0 hebt aangegeven dat de opmaak altijd zo moet worden weergegeven (niet optioneel)

succes
John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan