waarom kan ik duke nukem forever toch niet spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
waardeloos, toen ik 4 jaar geleden mijn pc kocht,
(dual core 2.4 Ghz, ENGTX275 Nvidea, 2 MB geheugen)
kon ik makkelijk alle nieuwe games aan.
maar nu kom ik steeds meer games tegen die meer hardware power vragen.
toch ging ik ervan uit dat ik de nieuwe duke nukem kon spelen, (wacht al 10 jaar op deze game, serieus!!!).

maar nu start ik m net op, en enkel het opstarten van de game nam al 5 min in beslag. heb fps van minder dan 1 p s. toch zou ik m moeten kunnen draaien want de eisen zijn;


Minimum System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/7Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 @ 2.0 GHzMemory: 1 GBHard Drive: 10GB freeVideo Memory: 256MBVideo Card: NVIDIA GeForce 7600Sound Card: DirectX Compatible

Recommended System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/7Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz / AMD Athlon 64 X2 @ 2.6GHzMemory: 2GBHard Drive: 10GB freeVideo Memory: 512MBVideo Card: NVIDIA GeForce 8800 GTSSound Card: DirectX Compatible

hoe kan het dan dat ik m toch niet spelen kan, voldoe (net) aan de minimum eisen!

leon
 
Kijk eens goed naar het type jouw processor en kijk dan nog eens goed naar de eisen van de game.

dual core v core2duo..................
 
HUH?!?!
dus de nieuwe duke heeft een quad core nodig om te kunnen spelen????
wat belachelijk!!!
bedankt voor het wijzen op dit detail, had dat over het hoofd gezien.
BELACHELIJK!
want Crysis2 kan ik prima spelen op hogere settings en de nieuwe Duke Nukem ziet er niet
eesn zo goed uit. maar ik weet dat dit niets zegt, kom wel vaker games tegen met belachelijk
hoge eisen die er niet eens zo goed uitzien.

bedankt!
leon
 
Dát schreef ik niet (Quadcore)

Ik bedoelde : kijk eens goed naar het verschil tussen

Dual Core en

Core2duo
 
maar, wat is dan een Core2duo?
ik snap het niet helemaal, zou je dit misschien iets willen verduidelijken?

leon
 
Core 2 Duo is een processor met twee core's en nieuwer dan jou processor.
 
aha, ok, bedankt.
wist dit niet, dacht dat alle dual cores t zelfde waren.
blijft waardeloos, wacht al 10 jaar op deze game en nu kan ik m dus niet spelen.
dan maar bewaren op de plank tussen alle andere games die moeten wachten tot
ik weer een betere pc heb.
(van mij mag die wedloop nu wel een beetje stoppen, iedere 2 tot 3 jaar blijven
upgraden is ook waanzin! en de verschillen zijn nu vaak zo klein dat ik ze geen
honderden euro's meer waard vind.)

bedankt!

leon
 
Jij schrijft best heel ware woorden.
Daarentegen kun je je afvragen of je als gamer telkens het 'laatste' spel zou willen spelen.........
Als je die eis loslaat, dan kun je met een machine best wel een jaar of 5 tot 8 doen (zoals je zelf ook al constateert als je niet de laatste games wilt spelen, want jouw machine is inmiddels ook al 4 jaar oud.)
 
Laatst bewerkt:
tja, je hebt helemaal gelijk. maar ik ben een beetje een hard core (single player mode) gamer en speel alles wat uitkomt.
je kunt er natuurlijk voor kiezen om niet meer mee te doen met die race, maarja, dan heb je ook geen nieuwe (lees; nog niet eerder gespeelde games) games meer om te spelen.
en ik speel heel zelden een game vaker dan 1 keer, dus, dan blijft er weinig anders over dan maar mee te doen met de hardware race.

leon
 
Ik heb geen enkele ervaring met spelconsoles, maar zou zoiets dan niet veel beter zijn ? (In ieder geval veel goedkoper). Daarbij denk ik aan playstationachtige machines?
 
Kijk eens op steam naar indy-games. Een enorme voorraad goedkope games met lage specs, waarvan een hoop ook nog eens heel erg leuk zijn. Heel veel verse content, minimale upgrade requirements.
 
nou, nee, helaas vind ik game consoles maar niets (playstayion 3 and xbox360). voornamelijk vind ik de controls
maar niets, ben een echte keyboard gamer en speel hoofdzakelijk fpshooters, en dan is zo'n console controler maar
niets. maar bedankt voor de suggestie gast0225!

and Frats, je hebt helemaal gelijk. ik volg al jaren de indie game development op de voet, ben zelfs van plan om na
10 jaar sp-mappacks en sp-mods gemaakt te hebben dan nu eindelijk de stap naar indie games te maken. ben een
dagelijks bezoeker van de site Moddb.com, waar heel veel indie developers hun werk laten zien. ben dus behoorlijk
op de hoogte van wat er allemaal verschijnt. maar, er zijn maar heel weinig fpshooters als indie game. meestal zijn
het andere soorten van games. maar, volgen doe ik het zeker!

bedankt,
leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan