Waarom kunnen er op de nieuwe 1.4 versie geen mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marian84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2010
Ik heb een vraag. Heb zelf een r4 gold card en kan er al mijn spellen mooi in mappen onderverdelen. Nu heb ik er 1 voor mijn moeder gekocht. Dat is de r4 gold card met 1.4 update. Het irritante is alleen dat ik daar geen mapppen op kan zetten. Heeft iemand hier een oplossing voor want als ik iets van 100 spellen eropzet moet je continu de hele lijst door. Heb de software van mijn eigen kaartje al geprobeerd maar dat werkt niet.

Alvast bedankt

groetjes marian

r4i gold heeft geen mappen

Hoi de r4i gold heeft verder geen mappen. Dan zou je een andere kaart moeten aanschaffen als je dat wilt. heb ik gelezen op *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
@gsa,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de link verwijderd, zie drie posts van jou, waarvan 1 verwijderd is en elke keer komt de link terug. Lijkt dat dit om puur reclame maken gaat.

Laatst bewerkt:
op de gold card kun je wel mappen maken ik heb zelf de r4 i 1.4 daar heb ik ook de mappen met de games op staan

Hoe kan ik het dan wel in mappen krijgen? Als ik namelijk een map er op zet met spel dan ziet hij dit niet terug in de nintendo dsixl

Ik heb een vraag. Heb zelf een r4 gold card en kan er al mijn spellen mooi in mappen onderverdelen. Nu heb ik er 1 voor mijn moeder gekocht. Dat is de r4 gold card met 1.4 update. Het irritante is alleen dat ik daar geen mapppen op kan zetten. Heeft iemand hier een oplossing voor want als ik iets van 100 spellen eropzet moet je continu de hele lijst door. Heb de software van mijn eigen kaartje al geprobeerd maar dat werkt niet.

Alvast bedankt

groetjes marian

Hoi Marian,

Welk internet adres staat er op je kaart?

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
www.ts-gaming.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan