Waarom loopt KaZaA niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinus

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
673
Ik zit hier al een paar dagen op een download te wachten .Sinds die nieuwe KaZaA-lite is bijna iedereen master en kom ik er niet meer door.
Zie genoeg gebruikers maar ze starten gewoon niet.
De hele dag zie je verbinden maar meer ook niet.
En als die start dan is ie heel traag en zo weer weg.
Waarvoor gaat ie dan niet verder.
Speed up helpt ook niet .Zie ook geen verschil.
Wat kan ik hier aan doen?Word ik geblokkeerd of drukken die hele snelle verbindingen je gewoon weg.
Heb adsl met 52 downstream en 12.8 upstream .
Kan hier nergens wat over vinden.Gebruik wel niet zo veel KaZaA maar ik wil toch wel eens weten hoe dat kan.


Is er iemand die dat weet?
 
Ik hoop dat je kazaalite hebt en geen kazaa.

Ik heb de nieuwste Kazaalite en nooit ergens last van. Probeer het eens. Dan zou jij dus ook master zijn.
 
Die heb ik ook .

Want zit daar ook allemaal in.Bedoel dit .
EVen wachten op me bijlage !!!
 
probeer eens een willekeurig ander bestand. Ik heb dezelfde Kazaa draaien en ik heb gisteren nog een freeware ( ;) ) progje van ruim 190 MB gedownload.

Enne, wat je ADSL snelheid betreft :
als jij het basicabo hebt (ongeveer 50 down en 12 up) dan denk ik dat ik je blij kan maken met de mededeling dat je al een maand of twee downt met een snelheid van ongeveer 80 Kb/sec. KPN heeft tussen 2 januari en eind maart overal de snelheden (gratis) verhoogd van 50 naar 80 voor het basic abonnement................. :D .

Heb je de lite versie dan gaat die vlieger niet op, maar ik betwijfel of je de lite versie hebt, want de lite heeft (dacht ik) geen downstreamsnelheid van 50, maar iets van 30 of zo (?)


Je zou eens kunnen kijken bij www.speedtest.nl
 
Bedoel dit:
attachment.php


Dat zie ik de hele dag .En dan zijn ze weg.
Maar downloaden ho maar .
Allemaal verschillende trouwens .

Verder ik gebruik Zonnet_Family .Nog nooit geen gezeur gehad dat ik over me datalimiet heen ben.
Als ik niet download luister ik vaak naar radiostations.Dus dat zegt al genoeg.
 

Bijlagen

  • kaza verbindingen.jpg
    kaza verbindingen.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 161
Laatst bewerkt:
doe de "Pepsi" test eens :

tik in het zoekvak Queen en pak een van de "toppers" van Queen en download 't. Werkt 't ? Dan zal de oorzaak bij de bestanden / gebruikers liggen waar je NU van probeert te downen.
 
Dat doet het .Ik begrijp als ik iets ga zoeken waar duizenden meer van hun in upload hebben dat het altijd sneller gaat.
Maar over die download van mij te hebben:
Waarom gaan ze ieder keer weg dan .Er begint iets en weg.
Uploaden doen ze allemaal genoeg maar zelf krijg ik niks.
 
Laatst bewerkt:
mogelijk zet de afzender zijn pc uit terwijl jij aan het zoeken / downen bent ?
Misschien zijn het zodanig "bijzondere / zeldzame" bestanden dat je steeds bij een en dezelfde user uitkomt en heeft die user als hij / zij ZIJN download binnen heeft, geen trek meer in het aan laten van zijn Kazaaverbinding ?
 
en even los van je vraag, hoe zit 't met je ADSL snelheid ? Zit je nu op 50 of op 80 (puur even uit nieuwsgierigheid hoor, want ik meende dat na de gratis upgrade van KPN er nergens meer een ADSL 50 downstream bestond, alleen maar de lite van rond de 30, de basic van 80 en de prof van >100)
 
In me bercht van 24-05-2003 13:26 staat welke provider ik heb.Geen KPN dus.Dat gaat met Versatel .
Speedtest:47. Zon Breedband Family
ADSL Versatel 44.9- 13.58 -18 268
Hoewel 44.9 een beetje laag vind als ik gewoon op een site download haal ik gewoon 50 .
Maar al ze offline gaan staat er toch zo iets van Extern verbinding .Ook zie je ze dan helemaal dan niet meer.Maar dan kan ik het mis hebben.
Zie wel verchillende users .Je ziet af toe ook wel dezelfde .
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gevoel dat ik vandaag iets ga leren :

is er in Nederland dan nog een 2e aanbieder van ADSL ? Ik meende dat KPN als enige de mxstream verzorgde ?
 
Dat klopt .Zonnet is een dochter van Versatel maar ze ook abonnementen met MxStream.Dus ik betaal me gewoon telefoonrekening bij KPN en de rest bij Zonnet.
 
ja / nee oke, da's niet wat ik bedoelde:

ook IK betaal aan mijn provider HCCNET voor het providen van het e.e.a. en daarnaast m'n MX-stream abo middels de telefoonrekening. Wat ik mij afvroeg of er dus een 2e "KPN" is die MX-stream verzorgt ?
 
Kijk hier
dan zie je dat de bovenste 2 abo`s via Versatel lopen.
dat is dus geen KPN.
Om de verwarring kompleet te maken je kan dan ook nog kiezen of je ook met zonnet wilt bellen.
Dat ik dus niet doet.Maar dat heeft natuurlijk niks met ADSL te maken.

.
 
Laatst bewerkt:
hm,
ik dacht dat kpn de enige was die adsl in nederland verzorgde, maar ja, kennelijk gaan de ontwikkelingen toch harder dan dat ik dacht.
 
Over KaZaA gesproken kan je die uploads niet wat lager zetten?Is wel wat anders dan mij vraag.
Ik zal die download wel ergens anders moeten gaan zoeken want zo heb ik hem over een jaar nog niet binnen.
 
opties, kazaa lite opties, verkeer en dan het aantal uploads instellen
 
Was misschien niet helemaal duidelijk maar ik bedoel de uploadsnelheid.Geloof niet dat mogelijk is.Maar goed .
 
Geplaatst door XP_PC
Ik hoop dat je kazaalite hebt en geen kazaa.

Ik heb de nieuwste Kazaalite en nooit ergens last van. Probeer het eens. Dan zou jij dus ook master zijn.
Als bijna iedereen master is hebt dat ook geen zin meer.
Want dat zit gewoon bij KaZaA-lite .

En bij de nieuwe versie werkt het helemaal niet meer:
 
Laatst bewerkt:
Was misschien niet helemaal duidelijk maar ik bedoel de uploadsnelheid.Geloof niet dat mogelijk is.Maar goed

tuurlijk kan dit :)

ga naar OPTIONS >> kazaalite options >>> dan naar ADVANCED en dan staat er ergens
maximuim bandwith in kilobits BLA BLA BLA
zet die op 24 (is de laagste upload snelheid)

EN KLAAR IS KEES :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan