Waarom. oh waarom???

Status
Niet open voor verdere reacties.

pbroeckx

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Vista maakt het leven er niet gemakkelijker op.
Waarom geeft Viste na activering van Internet Explorer, na verloop van tijd aan dat Internet Explorer niet meer werkt en opnieuw opgestart wordt??

Dit opstarten vindt dan ook daadwerkelijk plaats, doch je bent je site "kwijt" waarmee je aan het werken was.

Bij b.v. Internet bankieren is dat zeer vervelend.

Mede Viste gebruikers met dezelfde ervaring? En hoe te voorkomen?

Paul

Heb dit ook wel is.. maar niet zo heel vaak hoor.
Maak dit nog al is mee terwijl ik aan het downloaden ben (moet dan dus weer helemaal opnieuw beginnen met downloaden), en ook als ik gewoon heel veel dingen tegelijk aan het doen ben.

Tja, of er iets aan te doen valt....

Zou eerst eens in de logboeken duiken wat de oorzaak zou kunnen zijn door eventvwr.msc in uitvoeren in te geven en ok te geven.

Is overigens die Vista up to date met alle upgrades?

Vista is geheel up-to-date.

Navraag bij colloga's leert dat ook zij last hebben van hetzelfde probleem.

De invoering van het logboekverzicht eventvwr.msc levert voor mij geen begrijpbare informatie op.

Ik heb, op uw advies, Mozilla geinstalleerd.

Ik hoop nu van dit probleem af te zijn. ;)

Overigens: als Mozilla goed blijkt te kunnen functioneren, waarom kan Windows dan niet gewoon doen wat er van dit programma verwacht wordt? :rolleyes:

Ik heb, op uw advies, Mozilla geinstalleerd.

Ik hoop nu van dit probleem af te zijn. ;)

Overigens: als Mozilla goed blijkt te kunnen functioneren, waarom kan Windows dan niet gewoon doen wat er van dit programma verwacht wordt? :rolleyes:

Daarom dus dat ik wil wachten met Vista tot SP1 ervoor uitkomt. Er zitten hier en daar nog wat foutjes in, en misschien is dit er 1 van. En zelf heb ik een hekel aan IE, toch zeker aan de 7 versie :p

Daarom dus dat ik wil wachten met Vista tot SP1 ervoor uitkomt. Er zitten hier en daar nog wat foutjes in, en misschien is dit er 1 van. En zelf heb ik een hekel aan IE, toch zeker aan de 7 versie :p

Hier sluit ik mij ook bij aan (heb ik trouwens bij XP toentertijd ook gedaan en is me prima bevallen)

Ik heb uit nieuwgierigheid zo'n 2 maanden geleden FF gedownload en al heel snel daarna heb ik deze als standaardbrowser ingesteld.

Mss nog een tip voor pbroeckx: onder de G (Google bovenin) staan Wikipedia en het van Dale woordenboek. Kijk ook eens onder Bladwijzers bij Mozilla FF, daar vind je nog veel meer handige/nuttige speeltjes voor je nieuwe browser.
Niks moet, alles mag - dit in tegenstelling tot IE

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan