Hallo helpers,
Normaal post ik niet zoveel op het forum als vandaag haha, maar ben me projecten op me werk weer aan het oppakken.
Ik ben de sollicitatieprocedure aan het "automatiseren" door alles in Excel te proppen en maar éénmalig ingevoerd hoeft te worden. Dan heb ik het over de arbeidsovereenkomst, contractverlening, uitgifte kleding etc. etc.
Omdat wij een zusterbedrijf hebben, zijn er 2 sollicitatieformulieren dus is het afhankelijk wel formulier ingevuld is. Nu wil ik in de arbeidsovereenkomst het volgende als formule:
Nu geeft Excel aan dat er te veel argumenten inzitten. Is dit op een andere weg op te lossen of met een andere formule?
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-IWE3WU7XTZ3M.xls
Normaal post ik niet zoveel op het forum als vandaag haha, maar ben me projecten op me werk weer aan het oppakken.
Ik ben de sollicitatieprocedure aan het "automatiseren" door alles in Excel te proppen en maar éénmalig ingevoerd hoeft te worden. Dan heb ik het over de arbeidsovereenkomst, contractverlening, uitgifte kleding etc. etc.
Omdat wij een zusterbedrijf hebben, zijn er 2 sollicitatieformulieren dus is het afhankelijk wel formulier ingevuld is. Nu wil ik in de arbeidsovereenkomst het volgende als formule:
Code:
="De werknemer treedt met ingang van "&TEKST(ALS('Sollicitatieformulier TBK'!$C$23>0;'Sollicitatieformulier TBK'!C23;'Sollicitatieformulier KDB'!C23);"dd-mm-jjjj")&" voor de duur van "&ALS('Sollicitatieformulier TBK'!$C$23>0;'Sollicitatieformulier TBK'!C24;'Sollicitatieformulier KDB'!C24&" in dienst bij werkgever. De overeenkomst eindigt derhalve op "&TEKST(ALS('Sollicitatieformulier TBK'!C24="6 maanden";'Sollicitatieformulier TBK'!C23+180;(ALS('Sollicitatieformulier TBK'!C24="12 maanden";'Sollicitatieformulier TBK'!C23+364;(ALS('Sollicitatieformulier KDB'!C24="6 maanden";'Sollicitatieformulier KDB'!C23+180;(ALS('Sollicitatieformulier KDB'!C24="12 maanden";'Sollicitatieformulier KDB'!C23+364;"0";"dd-mm-jjjj")&". De werknemer heeft "&(ALS('Sollicitatieformulier TBK'!$C$23>0;'Sollicitatieformulier TBK'!C27;'Sollicitatieformulier KDB'!C27&" proeftijd.")))
Nu geeft Excel aan dat er te veel argumenten inzitten. Is dit op een andere weg op te lossen of met een andere formule?
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-IWE3WU7XTZ3M.xls