Waarom van die rare pictogrammen?¿?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Berichten
561
Hallo,

Ik heb opeens hele rare pictogrammen in mijn computer, in "C:" en "Program files" enz. staan opeens de volgende pictogrammen (zie bijlage)
Hoe kan dit en hoe krijg ik het weer normaal of kan het geen kwaad?

Alvast bedankt,

Luke
 
Laatst bewerkt:
Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar
 
owh sorry, ik denk dat er iets fout is gegaan!
Het is een Jpeg bestand van 120 kb een screenshot is dit te groot?

Luke
 
hierbij de bijlage:

de kwaliteit is niet echt goed maar dat komt door het programma dat ik heb gebruikt (screenhunter) is er trouwens een beter programma voor "screen shots"?
 

Bijlagen

  • screenhunter_002.jpg
    screenhunter_002.jpg
    44,2 KB · Weergaven: 53
deze bijlage is misschien iets beter:
 

Bijlagen

  • screenhunter_003.jpg
    screenhunter_003.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 58
Wat staat er bij rechtsklikken > eigenschappen van die bestanden ?
 
als ik de eigenschappen bekijk zie ik dit: (bijlage)
 

Bijlagen

  • screenhunter_004.jpg
    screenhunter_004.jpg
    32,8 KB · Weergaven: 37
Geplaatst door Lukev3
is er trouwens een beter programma voor "screen shots"?
Ik gebruik Snagit voor m'n screenshots.
Snagit
Om eventueel de screenshots te verkleinen, zonder noemenswaardige kwaliteits verlies, zodat het bestand ook kleiner wordt gebruik ik Irfanview.
Irfanview
 
dit is heel normaal,want het gebeurd namelijk altijd als je B.V een ander proggie installeerd.

Voorbeeld: je hebt bijwijze van spreken windows media player , realplayer en nog een player.

Je installeerd winamp, en zie...al je audiopics hebben plotseling een ander afbeelding/pictogram,namelijk die van winamp.

Dus als jij je oude/vertrouwde pictogrammen weer terug wilt, klik je 1 van die pctogrammen aan ( rechts en shift ingedrukt houden) en kies voor de optie "openen met" daana geef je aan waarmee je het wilt en alles komt weer op zijn pootjes terecht.

suc6 Harry
 
Hallo,

Jij wilt eenvoudig screenshots maken??
Download dan Gadwin Printscreen!!! Eenvoudiger kan het niet!!! Te vinden op: http://www.gadwin.com/printscreen/

Je kan met het progje , via de printscreen-toets, het volledig scherm, een selectie, of een window, op het klembord plaatsen (of niet) en tegelijk een file (met eigen naamkeuze, met opvolgende numers) aanmaken, op bmp of jpeg formaat. Ook kan je de kwaliteit van het jpegje aangeven, en zelfs het formaat veranderen.

Dus heel wat anders, dan knippen en plakken en formaat veranderen in een fotobewerker!!!

Een TOPprogje!

Kijk ook eens op: http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php

Meer dan 10000 FREEWARE-progjes!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan