waarom werkt deze code niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dinoshop

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
als ik deze code gebruik en type een postcode in springt veld op leeg in plaats deze postcode er uit te filteren en te laten zien.

button heet Pzoek in vul txt is dus txtpostcode

Private Sub pzoek_Click()
Dim strPzoek As String
Dim strText As String
strText = Me.TxtPostcode.Value
strPzoek = "select*from TblDebiteuren where (Postcode like""*" & strText & "*"") "
Me.RecordSource = strPzoek
End Sub

Voor jou eerst de standaardmelding: zou je. Code op willen maken met de CODE knop? Dan is hij tenminste goed leesbaar. Nu is het een gokje, maar dit: Select*from is sowieso fout! want als ik het goed zie! zitten er geen spaties tussen de woorden. En dan werkt het natuurlijk niet. Moet dus in ieder geval dit zijn: Select * From

postcode.jpgje hebt gelijk maar goed werkt niet zie foto dit is wat ik krijg postcode bestaat.

ik moet je mijn excuses aan bieden had niet gekeken hoe de invoer stond en daar zat de fout.
sorry dus
ps dat over de code hoe bedoel je dat .

Je kunt code ofwel opmaken met de CODE knop ( # ) ofwel, wat ik doe omdat ik dat makkelijker vind, je typt de code tag er omheen. Dat ziet er dan zo uit: [ code ]Hier de code[/ code ]. Maar zonder de spaties, maar als ik die nu weglaat, dan zie je het resultaat en niet de code.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan