Waarom werkt http://www.klm.nl niet :| ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
5.202
Ey mensen,
Mijn NIS en XP firewall staan uit....en toch kan ik niet op http://www.klm.nl komen, het wordt wel geladen,maar ik krijg een blanko venster.
Bij m'n broer werkt het wel :|
Iemand een idee hoe dit kan ?
 
Werkt hier. Al in een andere browser getest? PC gereboot? (denk het wel :))
 
Heb je wel de java-plugin geinstallerd?
 
Ik krijg de site ook gewoon te zien ondanks dat ik de beveiliging in IE en firewall (ZA) hoog heb staan. Als je AdShield gebruikt moet je bovenin in de blauwe balk dat zien staan, zoiets als replacement. If so, dan remove-en zou ik zeggen.
@ Rob73, ik heb geen java-plugin draaien dus dat zal het wel niet zijn.
 
Ik krijg de site ook gewoon te zien ondanks dat ik de beveiliging in IE en firewall (ZA) hoog heb staan. Als je AdShield gebruikt moet je bovenin in de blauwe balk dat zien staan, zoiets als replacement. If so, dan remove-en zou ik zeggen.

Kan niet meer verwijderen qua dubbel. :rolleyes:
 
Als je de reclames van klm te kort in je Adshield lijstje zet krijg je de hele site niet meer te zien.

@Gezina,

Replacements?? Is gewoon leeg bij mij.

Groetjes,

Pieter
 
Dit script staat in het bronbestand van de homepage van KLM (blank)
PHP:
<script language="JavaScript">
<!--

function SymError()
{
  return true;
}

window.onerror = SymError;

//-->
</script>

<SCRIPT language="JavaScript"> 
<!-- 
document.cookie = "IV_JCT=/; path=/";
//--> 
</SCRIPT>
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>KLM Royal Dutch Airlines - The Reliable
 
Geplaatst door Pieter Arntz
Als je de reclames van klm te kort in je Adshield lijstje zet krijg je de hele site niet meer te zien.

@Gezina,

Replacements?? Is gewoon leeg bij mij.

Groetjes,

Pieter

Yep, blanke pagina met bovenin replacement AdShield of zoiets. Niet altijd trouwens hoor.
 
Hallo.

Bij mij blijven de pagina's blanco en de pagina is wel gereed ?? Wat raar dat ik dat ook niet kan zien .
Grtz Oswaldo.r
 
Misschien dom antwoord, maar ik gok het erop. Bij beeld privacyreport zegt hij bij mij cookies geaccepteerd. Misschien staat bij jou cookies niet op accepteren?
 
Geplaatst door Tanja1968
Misschien dom antwoord, maar ik gok het erop. Bij beeld privacyreport zegt hij bij mij cookies geaccepteerd. Misschien staat bij jou cookies niet op accepteren?

Ik heb mijn IE staan op geen cookies en zie wel de site dus dat zal het niet zijn denk ik, ik vermoed dan toch meer een java-kwestie.
 
Cookies is dus uitgesloten. Dat script wat Rene heeft gegeven heeft het inderdaad ook over Javascript. Zal dan meer de richting zijn inderdaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan