Hallo en welkom!
Nou, 't ligt iets ingewikkelder, vrees ik. Als ik naar de pagina met pictures ga, doet die het alleen goed in Internet Explorer 7 en 8.
In Internet Explorer 6 valt het pijltje naar rechts weg, zie je dus maar vijf plaatjes.
Hoewel: ik heb daar twee identieke exemplaren van. Eentje draait op Linux en daar werkt het goed in. Eentje draait op Windows 98 en daar valt het pijltje in weg. Het is me dus niet duidelijk hoe dat dan voor de meeste van deze browsers eruit ziet.
(Terzijde: ben al wat ouder, dacht dat gogodanseressen helemaal waren uitgestorven

)
In Opera, Safari, Firefox en Google Chrome is de pagina met pictures niet goed te bekijken. Je ziet 'n lange rij thumbnails. Als je er op eentje klikt, opent de bijbehorende foto wel, maar vaak voor het grootste deel buiten het scherm. Daarnaast zie je niet alle thumbnails, dus 'n deel van de danseressen zal nijdig worden, vrees ik, omdat ze niet te zien zijn.
Tja, 't probleem is natuurlijk weer 'ns FrontPage. Microsoft zelf, de maker, raadt al jaren af het nog te gebruiken. Het maakt code die vaak alleen goed werkt in Internet Explorer.
Ik vermoed dat er in dit geval JavaScript wordt gemaakt die alleen werkt in Internet Explorer. Ik weet dat niet zeker, want ik ben geen JavaScript-expert.
'n Tweede oorzaak zou kunnen zijn het ontbreken van een geldig doctype. Dit vertelt de browser hoe het moet worden weergegeven. Maar als je zo'n doctype gaat toevoegen (wat trouwens niet eens kan in FrontPage), dan werkt het waarschijnlijk niet goed meer in Internet Explorer.
En als ik nog 'ns naar je code kijk: er zit html in die per definitie alleen werkt in Internet Explorer. O.a. opdrachten die tussen <!-- en --> staan en die andere browsers dus gewoon niet zien. De tag <picture> is geen standaard, werkt dus alleen in Internet Explorer.
Ik denk dat de enige oplossing is gewoon helemaal opnieuw beginnen met 'n fatsoenlijk programma, want dit krijg je gewoon niet opgelost met FrontPage.
Edit: @grumbkow: ja hoor, de validator geeft exact aan op welke regel 'n fout zit. Alleen is het handig om van boven naar beneden te werken, want latere fouten blijken vaak vanzelf opgelost als 'n fout daarboven is gerepareerd.