Waarom zie ik de Mappen niet van de gebruikersaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

babybox

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Berichten
136
Hallo ik heb een probleem ik heb windows Xp net opnieuw geinstalleerd en heb daarbij de computer ingedeeld in 4 accounts. 1 is het hoofdaccount en de andere 3 van andere mensen. Kon ik voor het herinstalleren alle mappen van alle mensen openen nu kan dit niet meer. Onder C/ danwel D/ zie ik slecht mijn eigen map (Hoofdaccount) slechts mijn eigen map.

Die kan ik dus wel alle vier terug zien onder gebruikers-accounts:

Maar niet onder C\ danwel D\ schijf zoals dit voorheen wel kon:







Ik moet zeggen ik heb well zitten klooien met TweakUI omdat ik automatisch wilde in kunnen loggen naar het hoofd-account, misschien dat dit iets verpest heeft,

ik hoop dat er iemand raad weet
 
Laatst bewerkt:
Heb je al ingelogd met die andere user accounts?
De mappen (profiel) wordt pas aangemaakt bij de eerste login (daarom duurt die ook wat langer).
 
Heb er niet zoveel verstand van maar waarom staat er bij elke gebruiker 'beheerder van deze computer'
Hoort dat niet bij maar 1 gebruiker te staan?
 
Iedereen kan "administrator" zijn.
Maar elke administrator kan via het configuratiescherm -> gebruikers de andere logins omzetten naar gewone gebruikers.
 
Maar is het niet zo dat normale gebruikers niet in administrator mappen kan kijken, en aangezien iedereen daar volgens mij administrator dit één of ander conflict geeft.
Aangezien
Babybox
heb daarbij de computer ingedeeld in 4 accounts. 1 is het hoofdaccount en de andere 3 van andere mensen
Volgens zijn er nu 4 hoofdaccounts en niet 1 hoofdaccount en 3 normale gebruikers wat Babybox zou willen.
 
Gewone gebruikers kunnen inderdaad niet in de mappen van een admin kijken. Ze kunnen zelfs niet in de mappen van een andere gewone gebruiker kijken, tenzij deze specifiek de permissies geeft.

Wat ze wel altijd kunnen is de mappen zien. Als ik bijvoorbeeld op mijn PC 4 accounts heb (1 admin, 3 normale"jan, piet en klaas"). Dan kan bv. klaas in de map "documenten en settings" zien dat er behalve zijn map (klaas) nog 3 andere mappen zijn (nl. jan, piet en admin).

Maar...!! Dan moeten deze andere 3 accounts wel al eens aangelogd hebben op de PC.
Volgens mij ziet babybox daarom de mappen niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan