Waarschijnlijk ben ik RAT-ed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemajaxfan

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Hi! Ik heb het vermoeden dat ik voor de 2de keer RAT-ed ben. Mijn reden tot verdenking?
Ik speel een spel, een daarop ben ik gehackt. Goed, kan gebeuren denk je. Klopt, maar dit ging wel erg radicaal.

Ik werd plotseling gedisconnect, waarna ik de melding kreeg dat er vermoeden was dat mijn account gestolen was.
Daarna heb ik mijn wachtwoord veranderd, via een email. Toen heb ik mijn Live Mail open laten staan. 15 minuten later werd ik alweer gedisconnect en dit keer keek ik nogmaals op mijn email toen ik zag dat er een email was binnen gekomen om mijn email adres dat geregistreerd stond op mijn account te wisselen. In andere woorden, iemand heeft mijn Live Mail bekeken en de email geopend.

Goed, nu dat (hopelijk) duidelijk is, ga ik verder met de stand van zaken nu.

Het spelletje scheelt me niet heel erg veel meer. It's game, er zijn belangrijkere dingen. Waar ik wel ontzettend van baal is dat deze knul nog steeds mij wilt etteren en mijn wachtwoord steeds veranderd én dat hij nog steeds toegang heeft tot mijn PC.
Ik heb al contact gezocht met mensen van Nucia.eu (http://www.nucia.eu/forum/threads/69926-Mogelijk-virus?p=674612) maar in mijn ogen was dat niet echt genoeg, ik ben er nog steeds niet zeker van dat alles is opgelost.

Daarom ben ik hier, hopend dat jullie mij nog kunnen helpen, want mijn PC formatteren is, als student zijnde, even het laatste waar ik aan wil denken.

Even scannen (evt. in veilige modus) met MBAM (zie handtekening).

Als men bij nucia zegt dat er niks vreemds meer op de pc staat dan mag je er vanuit gaan dat het opgelost is.

Veranderd je wachtwoord nu nog of.....
Wat zijn nu je klachten nadat je de acties van nucia hebt uitgevoerd.
Niet wat het was VOOR de hulp van nucia.

MBAM heb ik al gedaan. Daar is niets uitgekomen. COmbofix probeer ik zometeen of morgen eventjes!

Als men bij nucia zegt dat er niks vreemds meer op de pc staat dan mag je er vanuit gaan dat het opgelost is.

Veranderd je wachtwoord nu nog of.....
Wat zijn nu je klachten nadat je de acties van nucia hebt uitgevoerd.
Niet wat het was VOOR de hulp van nucia.
Ik merk in mijn dagelijkse gebruik geen andere dingen, enkel dat ik er vrijwel zeker van ben dat ik geïnfecteerd ben.

als de experts op spy en virus ware niks vinden in jouw logjes.......
Dan zeg ik dat er niks meer in zit.
Voel jij je niet zeker dan is formatteren de optie.

en wil je zeker weten dat je niet meer gebruikt kunt worden....internet afsluiten en iet meer op het www gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan