Waarschijnlijk BSOD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trupidz

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Berichten
39
Hallo, ik heb waarschijnlijk een BSOD (Blue screen of death) gehad nadat ik het spel Rohan: Blood Feud had opgestart, ik vind dit erg raar want ik heb gister helemaal Windows XP opnieuw geïnstaleerd en voordat ik windows XP had opnieuw had geïnstaleerd deed het spel het nog prima , ik hoop dat iemand mij kan helpen en hier onder nog even mijn specs.

OS: Windows XP SP2
Processor: Intel Core 2 Duo E6550 2.33Ghz
Grafische kaart:Nvidia 8600 GT 256Mb
RAM: 2gb ddr-2
 
Dat dacht ik eerst wel maar nadat jij mij daar op attendeerde ben ik maar nog eens gaan kijken en ik schijn de VGA Driver niet te hebben geïnstalleerd dus heb ik de CD er maar in gedaan maar nu zegt hij dat E:/ Geen geldig Win32-toepassing is :confused:
 
Eerst de chipset drivers gedaan en keertje opnieuw opgestart?
 
En wel goed gekeken naar de verschillende drivers voor 32 bits en 64 bits Windows?
 
Ja als het goed is, is dat allemaal in orde...ik heb dit trouwens nog nooit gehad en ik heb dit vaker gedaan, ik ben bang dat het aan mijn VGA driver ligt die ik op een van een manier niet kan instaleren doordat het geen geldige win32-toepassing is :confused:

EDIT: ik heb het ook bij een ander spel geprobeerd (Call of duty 2) en daar krijg dus ook blue screen of death dus ik baal als een stekker :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan