• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarschuwing als cel waarde geeft bij gesloten bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Schepers

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Hallo forum
Ik zoek een mogelijkheid om wanneer een cel een bepaalde waarde krijgt en excel niet open staat dat ik toch een waarschuwing krijg.
Eigenlijk in de geest van een verjaardags kalender maar die ook waarschuuwt als excel niet actief is.

Henk,
Ik denk dat je nu wel erg veel vraagt!
Brand blussen zonder water, Water koken zonder vuur ...

Hoe kunnen cellen veranderen, wanneeer Excel niet actief is?
Of heeft je vraagstelling toelichting nodig?

JanM

dat is zo

Je hebt gelijk. Ik denk dat dan een kleine externe kalender meer effect heeft.
bedankt voor je reactie

Henk,

Wellicht een suggestie: Open in een webmail account (bv GMail of Live Mail) een kalender, deel die eventueel met andere webmailgebruikers, maar gebruik hem voor ' afspraken' met jaarlijkse herhaling: een perfeecte verjaardagsckalendder, inclusief waarschuwingen!

JanM

ok

Ja dat zou ook een oplossing zijn. Ik heb een windows live mesh account waar ik excel bestanden in heb staan.
Die is gedeeld mat collega's maar moeten die openen voor een waarschuwing. Ik dacht, misschien via een ole object of iets dergelijks.
Ik zoek wel een oplossing.
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan