beste mensen
heb met hulp van jullie een programma gemaakt wat datum en tijd invoert door dubbelklikken op de cel
maar de digibeten krijg je het niet geleerd en wordt de tijd handmatig ingevoerd en kan excel hier niet meer mee rekenen nu heb ik de cellen beveiligd en er voor gezorgd dat
de beveiliging er met het dubbelklikken vanaf gaat en er weer op komt en dit werkt goed de tijd komt er netjes in de cel
het probleem is nu dat ik het waarschuwingsschermpje krijg dat de cel beveiligd is en moet er steeds op ok gedrukt worden
is het mogelijk deze waarschuwing uit te zetten in de macro?
bijgevoegd de macro
alvast bedankt voor de moeite
bikkel9
heb met hulp van jullie een programma gemaakt wat datum en tijd invoert door dubbelklikken op de cel
maar de digibeten krijg je het niet geleerd en wordt de tijd handmatig ingevoerd en kan excel hier niet meer mee rekenen nu heb ik de cellen beveiligd en er voor gezorgd dat
de beveiliging er met het dubbelklikken vanaf gaat en er weer op komt en dit werkt goed de tijd komt er netjes in de cel
het probleem is nu dat ik het waarschuwingsschermpje krijg dat de cel beveiligd is en moet er steeds op ok gedrukt worden
is het mogelijk deze waarschuwing uit te zetten in de macro?
bijgevoegd de macro
alvast bedankt voor de moeite
bikkel9
Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
With Target
Unprotect Password:="helpmij"
Select Case .Column
Case 2
.Value = Date
.NumberFormat = "m/d/yyyy"
Case 5, 6
.Value = Now - Date
.NumberFormat = "h:mm"
End Select
End With
Protect Password:="helpmij"