Ik had een probleempje met het via een hyperlink openen van een MP4 bestand in XP.
Het MP4 bestand staat in een map op mijn D partitie.
Er kwam een waarschuwingsscherm over virussen ed. die in het bestand zouden kunnen zitten.
Na op OK geklikt te hebben werd het MP4 filmpje geopend.
Dit heb ik kunnen oplossen door in Windows Verkenner te gaan naar Extra - Mapopties.
Onder Mapopties staan 4 tabbladen, Algemeen - Weergaven - Bestandstypen en Offline Bestanden.
Even naar beneden gescrold naar MP4 - daarna geavanceerd gekozen en het vinkje weggehaald bij Openen na downloaden bevestigen.
Probleem opgelost.
Nu werk ik met 7 en heb hetzelfde probleem.
Een hyperlink naar een MP4 bestand geeft weer een waarschuwingsscherm.
Helaas kan ik dit niet op dezelfde manier oplossen want in Windows Verkenner - Extra - Mapopties is het tabblad Bestandtypen niet meer aanwezig.
Kan iemand mij vertellen waar dit tabblad gebleven is?
Het moet iets te maken hebben met een vinkje dat moet staan voor Openen na downloaden bevestigen.
Een hyperlink naar bijv. een jpeg plaatje wordt normaal geopend.
Als het tabblad niet meer bestaat is er dan een andere mogelijkheid om dit irritante waarschuwingsscherm uit te schakelen?
Bij voorbaat mijn dank voor hulp in deze.
Belinda
Bekijk bijlage 208566
Het MP4 bestand staat in een map op mijn D partitie.
Er kwam een waarschuwingsscherm over virussen ed. die in het bestand zouden kunnen zitten.
Na op OK geklikt te hebben werd het MP4 filmpje geopend.
Dit heb ik kunnen oplossen door in Windows Verkenner te gaan naar Extra - Mapopties.
Onder Mapopties staan 4 tabbladen, Algemeen - Weergaven - Bestandstypen en Offline Bestanden.
Even naar beneden gescrold naar MP4 - daarna geavanceerd gekozen en het vinkje weggehaald bij Openen na downloaden bevestigen.
Probleem opgelost.
Nu werk ik met 7 en heb hetzelfde probleem.
Een hyperlink naar een MP4 bestand geeft weer een waarschuwingsscherm.
Helaas kan ik dit niet op dezelfde manier oplossen want in Windows Verkenner - Extra - Mapopties is het tabblad Bestandtypen niet meer aanwezig.
Kan iemand mij vertellen waar dit tabblad gebleven is?
Het moet iets te maken hebben met een vinkje dat moet staan voor Openen na downloaden bevestigen.
Een hyperlink naar bijv. een jpeg plaatje wordt normaal geopend.
Als het tabblad niet meer bestaat is er dan een andere mogelijkheid om dit irritante waarschuwingsscherm uit te schakelen?
Bij voorbaat mijn dank voor hulp in deze.
Belinda
Bekijk bijlage 208566